خبر فوری

پایبندی به وحدت باید در گفتار، کردار و رفتار روسای قوا مشهود باشد

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: «وحدت» میراث بر جای مانده از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و واژه مورد تاکید مقام معظم رهبری، سال‌هاست که از سوی سیاستمداران مورد بی‌مهری قرار گرفته است.  فلسفه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی امام خمینی(ره) نیز برای حفظ وحدت داخلی و توسعه این وحدت بین همه مسلمانان جهان بود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس نسبت به شعارهای راهپیمایی روز قدس و شعرهای عید فطر ابراز تاسف کرد و افزود: اظهارات هتاکانه و تفرقه‌افکنانه عده‌ای در روز قدس و عید فطر ممکن است وحدت مسئولان را خدشه‌دار کند و موجب دامن زدن به فضای دو قطبی که مقام معظم رهبری همواره نسبت به آن هشدار داده‌اند، شود.

وی خطاب به سران قوای سه‌گانه، گفت: پایبند ماندن به وحدت باید در گفتار، کردار و رفتارتان مشهود باشد. حفظ وحدت و انسجام شما حتما تاثیر بسزایی در جلوگیری از ایجاد تفرقه در بدنه قوای تحت مدیریت شما خواهد داشت.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس «ولایت فقیه» را محور وحدت جامعه دانست و خطاب به جریان‌های سیاسی خاطرنشان کرد: جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب باید حول ولایت فقیه یکدیگر را به رسمیت بشناسند. التزام عملی هر دو جریان به قانون اساسی و ولایت فقیه خود به خود وحدت آفرین و عامل اتحاد و انسجام مسئولان و جریان‌های سیاسی است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید