خبر فوری

توقیف اتوبوس با 8 میلیارد و 500 میلیون داروی قاچاق در هرمزگان

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، ‌سردار عزیز‌الله ملکی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ‌ایست و‌ بازرسی لاورچهو حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان پارسیان به یک دستگاه خودروی اتوبوس مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

‌وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور 8 هزار و 450 عدد انواع آمپول و تعداد 44 هزار عدد انواع قرص کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان هشت میلیارد و 500 میلیون ریال دانست و عنوان کرد: در این رابطه خودرو مذکور توقیف و به همراه ‌کالاهای قاچاق مکشوفه و یک متهم جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

‌فرمانده انتظامي هرمزگان با اشاره به تعامل خوب و سازنده مردم با پلیس از شهروندان خواست ‌در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه ‌فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید