خبر فوری

بیمارستان بقیه الله اعظم بشاگرد کمبود پزشک ندارد

عباس علیمراد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان خدمات قابل قبولی در شهرستان بشاگرد انجام شده است بیان داشت: شهرستان بشاگرد با همه نیازهایی که در بخشهای مختلف دارد توانسته است در حوزه سلامت به درستی ایفای نقش کند که نشان دهنده توجه بیشتر مسئولان به مناطق محروم است.

علیمراد گفت: بخش درمان وسلامت یکی از بخشهای مهمی است که با تاکید مسئولان بر توجه بیشتر به خدمات رسانی به موقع به مردم وبر طرف کردن موانع رضایت مردمی را در پی داشته واگر هم مشکلات اندکی وجود داشته باشد در حال بهبودی ورفع آن هستند.

رئیس شبکه بهداشت ودر مان بشاگرد گفت: خوشبختانه  نگاه مسئولان در سالهای اخیر بر افزایش کیفیت خدمان درمانی در شهرستان بشاگرد خوب وسازنده بوده است که علاوه بر استقرار پزشک در همه مراکز در مانی وبیمارستان ، شهرستان بشاگرد برای اولین بار در بیمارستان بقیه الله اعظم آن پزشک متخصص زنان مسقر شد.

علیمراد عنوان داشت:  این پزشک متخصص در مدت زمان  حضور خود در بیمارستان خدمات مناسبی را ارائه کرده که در طول این مدت علاوه بر افزایش میزان زایمان طبیعی خدمات دیگری را برای بانوان این شهرستان انجام داد ، تا آنها برای درمان خود به شهرستانهای همجوار سفر نداشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بشاگرد با اشاره به خبر کذبی که در یکی از رسانه های استان منتشر شد ه گفت: در این رسانه بیان شده بود که در بیمارستان  بقیه الله اعظم شهرستان بشاگرد فقط یک پزشک عمومی وجود دارد که بر این اساس  می توان به حضور واستقرار چهار پزشک عمومی وخدمات دهی مناسب آنها به مردم این شهرستان اشاره کرد.

علیمراد تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولان استقرار چهار پزشک متخصص در آینده ای نزدیک در بیمارستان شهرستان بشاگرد صورت خواهد گرفت تا مردم این شهرستان از خدمات مطلوب تری بهرمند شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید