خبر فوری

رویکرد اعتدالی دولت تدبیر و امید ، افراط و تفریط را از بین برد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از نجشنبه ایرنا' احمد محمودی در آئین تودیع، تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش رودان اظهار داشت: سیاست دولت های پیشین مبنی بر اعمال تغییرات در بدنه دولت، بسیار گسترده بود و تمامی سطوح و رده های مدیریتی و حتی کارشناسان و نیروهای خدماتی را نیز در بر می گرفت، اما دولت یازدهم با تدبیر و مشی اعتدالی، از ظرفیت، توان و تخصص تمامی تفکرات و سلایق سیاسی در راستای پیشرفت روزافزون کشور استفاده و بهره گیری کرد.
وی استفاده از تمامی ظرفیت ها در حوزه های مختلف برای پیشرفت همه جانبه کشور را رویکرد مهم و اصلی دولت یازدهم برشمرد و خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید با اتخاذ مشی و رویکرد اعتدالی تلاش کرد هر آنچه که موجب رنج، مشقت و تحمیل هزینه بر مردم می شود را از بین ببرد.
محمودی در ادامه افزود: با وجود تلاش دولت برای استفاده و بهره گیری از ظرفیت سلایق و تفکرات سیاسی مختلف در بدنه دولت و اداره کشور این رویکرد دولت به مذاق شماری از مدیران حامی دولت های پیشین خوش نیامد و این افراد علیه دولت جبهه گیری کردند.
فرماندار رودان بیان کرد: برخی از مدیرانی که به برکت و یمن اتخاذ سیاست اعتدالی دولت تدبیر و امید پست آنها همچنان حفظ شده بود و در بدنه مدیریتی دولت یازدهم صاحب پست و مقام بودند، در ایام تبلیغات انتخاباتی بصورت علنی دست به تخریب دولت زدند.
محمودی در ادامه از مسئولان خواست با عزم، انگیزه و روحیه مضاعف و رویکردی مثبت و نو، سیاست های دولت تدبیر و امید را در تمامی حوزه ها دنبال کنند و فکر و توان خود را به پیشرفت کشور و خدمت به مردم معطوف نمایند.
وی در پایان با قدردانی از تلاش و مجاهدت 21 ماهه احمد رحیمی پور در زمان تصدی پست مدیریت آموزش و پرورش رودان، عملکرد وی را بسیار ارزشمند و در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه تعلیم و تربیت برشمرد و خاطر نشان کرد: این مهم جز با استفاده از امکانات موجود، نیروی انسانی توانمند و پویا و بهره گیری از تفکرات مختلف محقق نشده است.
در آئینی با حضور ایرج بیت اللهی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، حجت الاسلام رضا مهدوی امام جمعه موقت رودان و سایر مسئولان محلی، نادر صفایی دهبارز به عنوان مدیر آموزش و پرورش رودان معرفی و از تلاش و مجاهدت احمد رحیمی پور مدیر اسبق آموزش و پرورش رودان تجلیل شد.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید