خبر فوری

زندان مرکزی بندرعباس به جاده بندرعباس به میناب منتقل می شود

احمد پویافر در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد سرانجام طرح انتقال زندان مرکزی بندرعباس از محله شهرک توحید به کجا انجامید، بیان داشت: طرح انتقال زندان مرکزی بندرعباس از محل کنونی شهرک توحید به خارج از شهر واقع در حدفاصل جاده بندرعباس به میناب مورد تصویب شورای برنامه ریزی استان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: امکانات جانمایی مکان جدید زندان مرکزی در خارج از شهر انجام انجام شده است و انشالله بعد از تامین منابع مالی کار انتقال صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان بندرعباس با بیان اینکه هنوز اعتبار عملیات اجرایی ساخت زندان مشخص نشده است، افزود: پس از مشخص شدن اعتبار احداث زندان، عملیات اجرایی احداث آن امسال آغاز خواهد شد و امیدواریم ظرف دو تا سه سال عملیات احداث آن به پایان برسد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *