خبر فوری

آمار ورودی به زندانهای هرمزگان هشت درصد کاهش یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدصادق اکبری به مناسبت هفته قوه قضاییه یکشنبه در بازدید از زندان مرکزی بندرعباس و نشست با مددجویان ها زندانهای هرمزگان افزود: کاهش جمعیت کیفری زندان ها سیاست دستگاه قضایی است و تا جایی که امکان دارد افراد زندانی نمی شوند و از سیاست مجازات های جایگزین استفاده می کنیم.
وی بیان داشت: در مجازات های جایگزین محکوم به جای حبس در کارهای (عام المنفعه ) مانند خدمت در مراکز بهداشتی درمانی، محیط زیست و آموزش بی سوادان به کار گرفته می شود.
رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهارکرد: سال گذشته 200 مورد حکم جایگزین حبس به نفع مراکز عام المنفعه صادر شده است.
اکبر سلیمانی مدیرکل زندان های هرمزگان هم ضمن قدردانی از حضور رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان در زندان مرکزی بندرعباس گفت: تلاش همه کارکنان زندان های استان بازاجتماعی کردن مددجویان است و کاهش جمعیت کیفری در زندان ها کمک قابل توجهی به اصلاح و تربیت آنها می کند.
گفتنی است به مناسبت هفته قوه قضاییه رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه دادستان و همه اعضای شورای قضایی استان از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کردند و در نشستی چهره به چهره پرونده بیش از 100 مددجو را مورد بررسی قرار دارند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید