خبر فوری

برترین های فیلم کوتاه هرمزگان تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، ایرج بیت اللهی شنبه در آئین تجلیل از آثار برگزاری فرهنگیان و هنرمندان استان در جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی توصیفی افزود: آثار رسیده به استان شامل 65 فیلم توسط معلمان، 18 فیلم دانشجو معلمان و 6 فیلم از سوی هنرمندان بود که 2 فیلم هم به جشنواره کشوری راه یافت.
وی بیان داشت: هنر بهترین ابزار برای انتقال دانش و فرهنگ است و هنرمندان فرهنگی گنجینه ی ارزشمندی هستند که با استفاده از هنر خود می تواند اهداف نظام تعلیم و تربیت را به بهترین شکل به مخاطب منتقل کنند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان اظهارکرد: این جشنواره که برای بهبود کیفی ارزشیابی طراحی شده است، تلاش کرد به عمق و کیفیت یادگیری همه‌ جانبه دانش ‌آموزان که از اهداف مهم ارزشابی توصیفی است بپردازد که آثار ارائه شده در ارتقاء نظام بهبود و توسعه مهارت‌ها و همچنین دانش‌ها و نگرش‌های موثر است.
بیت اللهی گفت: برای آشنایی بیشتر و تغییر نگرش جامعه به ارزشیابی توصیفی و ایجاد زمینه یادگیری در دانش آموزان نیازمند برنامه ریزی جدی هستیم که آموزش و پرورش هرمزگان در نیل به این هدف، از همه ابزارها از جمله زبان تاثیرگذار هنر وخلاقیت هنرمندان بهره برده است.
وی گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی توصیفی که به همت اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان در 12 بخش طراحی شد، علاوه بر فرهنگیان و دانش آموزان هنرمند، بستر حضور فیلم سازان استان را هم مهیا کرد که شاهد استقبال خوبی از جشنواره و کیفیت آثار بودیم.
این مسئول با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه ارتباط با هنرمندان، پیشکسوتان و صاحبان ایده های برتر، خاطرنشان کرد: هر اندیشه ای که در قالب هنر بگنجد ماندگاراست و هنرمندان سرمایه های ارزشمندی برای آموزش و پرورش هستند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید