خبر فوری

تجدید میثاق رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با آرمان های امام خمینی (ره)

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری  و مسئولان قضایی استان هرمزگان همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور در گلزار شهدای انقلاب اسلامی شهرستان بندرعباس و  قرائت فاتحه و نثار گل ، ضمن تجید میثاق با آرمان های بلند بیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به مقام شامخ امام راحل عظیم الشأن و شهدای انقلاب اسلامی ایران ،ادای احترام کردند.
شایان ذکر است در این مراسم از سوی حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از خانواده های شهدای قوه قضائیه  و دادگستری استان هرمزگان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید