خبر فوری

قدردانی مسئولان بشاگرد از حضور مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از شنبه ایرنا در بیانیه مشترکت فلکناز دهقانی ، حجت الاسلام علی بهروزه وحجت الاسلام صابر پروین آمده است: این حماسه باشکوه، نشان از دریافت عمق پیام تاریخی امام(ره) و لبیک به ندای رهبری و نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام از جنایات رژیم صهیونیستی، تروریست های تکفیری و حامیان آنهاست.
در ادامه این بیانیه می خوانیم: به فضل الهی با دیگر مردم مومن و ولایتمدار شهرستان بشاگرد با حضور آگاهانه، ارزشمند و انقلابی همراه و همگام با خروش ملت بزرگ ایران و سایر مسلمانان جهان، حماسه ای جاودان و ماندگار به یادگار گذاشته و فریاد مظلومیت و داد خواهی مردم مسلمان فلسطین را به گوش جهانیان رساندند و اقتدار و صلابت مسلمانان را در حمایت از انتفاضه و قدس شریف به رخ اشغالگران و حامیان آنها کشیدند.
در این بیانیه ذکر شده است: بی تردید این حماسه باشکوه، نشان از دریافت عمق پیام و تدبیر تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، تروریستهای تکفیری و حامیان آنهاست.
در پایان این بیانیه افزوده شده است: بر خود لازم می دانیم از مردم شریف و بزرگوار بشاگرد در که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند، تشکر و از خداوند متعال سربلندی و اقتدار هر چه بیشتر امت اسلامی و آزادی قدس شریف را از چنگال رژیم غاصب اسرائیل مسئلت می نماییم.
دُرمحمد نظری/3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید