خبر فوری

بازگشت مدافعان حرم بخش “توکهور هشتبندی” در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، مدافعین سرافراز پس از ورود به شهر میناب در میدان شهدای این شهر مورد استقبال باشکوه امام جمعه میناب، فرماندار ویژه میناب و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفتند.

رزمندگان بعد از استقبال در میناب، در بخش توکهور در مقابل مسجد ابوالفضل(ع) با حضور امام جمعه هشتبندی در روستای چاه دراز مورد استقبال مردم شریف بخش توکهور قرار گرفتند.

سپس با همراهی مردم در مسجد جامع بخش توکهور واقع در شهر هشتبندی با حضور مسئولین محلی و جمعیت کثیری از مردم از روستاهای سراسر بخش توکهور و شهر هشتبندی به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه بخش توکهور اعلام کرد مراسم اصلی تقدیر از مدافعین سرافراز روز جمعه پس از مراسم روز جهانی قدس در مسجد جامع شهر هشتبندی برگزار می شود.
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید