خبر فوری

زمین لرزه کوخرد شهرستان بستک بدون خسارت بوده است

عبدلله پرتابیان در گفت و گو با ایسنا افزود: روستای کوخرد نزدیک به 4 هزار نفر جمعییت دارد و این روستا در 20 کیلومتری شهرستان بستک در غرب هرمزگان واقع است.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز زمین‌لرزه‌ دیگری به بزرگی 4.1 در مقیاس امواج درونی زمین، حوالی “کوخرود” در استان هرمزگان را لرزاند، تصریح کرد: شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه‌ را در ساعت 08:24:04 ثانیه صبح امروز پنجشنبه در حوالی”کوخرود” استان هرمزگان ثبت کردند.

پرتابیان خاطرنشان کرد: مختصات این زمین‌لرزه نیز 27.22 درجه عرض شمالی و 54.63 درجه طول شرقی ثبت شده است و در عمق 10 کیلومتری زمین روی داده‌ است.
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید