خبر فوری

فعالیت شبکه ملی فرهنگ در استان هرمزگان گسترش می یابد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از فرهنگ و ارشاد هرمزگان، علیرضا درویش نژاد با اعلام این خبر گفت  شبکه ملی فرهنگ و مرکز رسانه های دیجیتال هرمزگان در پنج شهر استان راه اندازی شده است و رویکرد و فعالیت جدید و گسترده این مراکز با حمایت های صورت گرفته گسترش قابل توجهی خواهد یافت.

وی افزود: مراکز رسانه های دیجیتال و شبکه ملی فرهنگ یک ظرفیت عظیم، روز آمد و بسیار گسترده در حوزه فرهنگ و هنر است که از همه ابزار و امکانات مدرن و جدید در حوزه دیجیتال ، فضای مجازی و شبکه های رسانه ای برای تعمیم فرهنگ اسلامی و انقلابی استفاده می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن تاکید بر تقویت نگاه دینی و اجتماعی در این مراکز اظهارداشت: فعالیت جدید این مراکز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر برنامه های دینی، انقلابی و پیشگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی استوار است.

درویش نژاد یادآور شد: فعالیت آتی این مراکز ضمن هماهنگی با یکدیگر بر تولید آثار انیمیشن و پویانمایی و تولید فیلم های کوتاه با رویکرد پرداختن به معضلات فرهنگی، اجتماعی، همچنین تولید بازی های رایانه ای برگرفته از ظرفیت های بومی و منطقه ای ، تشکیل سایت های تلگرامی و بانک اطلاعات و… خواهد بود.

وی عنوان کرد: علاوه بر موارد فوق در حوزه دینی و قرآنی نیز برنامه های گسترده ای در حوزه احادیث، زندگی و سیره ائمه اطهار، فرهنگ عاشورا، غدیر، نهج البلاغه و… در دست اقدام است که به زودی بخشی از این برنامه رونمایی خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید