خبر فوری

کشف 333 کیلوگرم تریاک و حشیش در شرق هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیز اله ملکی سه شنبه افزود: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق مواد مخدر، ماموران پاسگاه سندرک شهرستان میناب حین اجرای ایست بازرسی در محور بشاگرد – میناب به یک دستگاه وانت پیکان شک کرده و به راننده دستور ایست دادند.
وی بیان داشت: راننده بدون توجه به دستور پلیس، با تغییر مسیر قصد فرار داشت که در اقدامی سریع و ضربتی خودرو توقیف شد.
این مقام انتظامی اظهارکرد: در بازرسی از خودرو 252 کیلو و600 گرم تریاک و 80 کیلو و500 گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد و 2 نفر هم دستگیر شدند.
سردار ملکی گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر نگهداری، خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید