خبر فوری

ارایه 20 خدمت تخصصی پزشکی در درمانگاه فرهنگیان خرم آباد

خدانظر دریکوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بخش های زنان و زایمان ، کلیه و مجاری ادراری ، پوست و مو و بخش مغزو اعصاب درمانگاه فرهنگیان راه اندازی شده است ، افزود: توسعه خدمات تخصصی پزشکی و فراهم کردن تسهیلات لازم برای درمان از جمله اولویت هایی است که در درمانگاه های فرهنگیان دنبال می شود.
وی ارتقای شاخص سلامت فرهنگیان را عاملی مهم و تاثیرگذار در افزایش بهره وری آموزشی و پرورشی دانست و تاکید کرد: درمانگاه های فرهنگیان باید مرجعی مطمئن برای پیگیری مسائل درمانی فرهنگیان باشند و بتوانند دغدغه آنان را در خصوص درمان برطرف کنند.
دریکوند به تسهیلات بیمه تکمیلی فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از خدمات ارائه شده در این درمانگاه برای فرهنگیانی که بیمه تکمیلی داشته باشند به صورت رایگان ارائه می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: در حال حاضر حدود 6 هزار فرهنگی زیرپوشش این درمانگاه قرار دارد و روزانه 2 تا سه هزار نفر در این درمانگاه ویزیت می شوند.
وی با بیان اینکه 60 درصد مراجعه کنندگان به این درمانگاه فرهنگی هستند، ادامه داد: اغلب خدمات این درمانگاه رایگان است و در برخی خدمات 30 درصد هزینه اخذ می شود.
وی افزود: 15 پزشک متخصص برای ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان خرم آباد در این درمانگاه حضور دارند.
در حال حاضر 30 هزار فرهنگی در سطح این استان مشغول خدمت هستند.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید