خبر فوری

«دوشنبه‌سوری» سپاه در مقر داعش!

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، پس از حمله موشکی یکشبنه شب سپاه پاسداران به مقر و تجمع داعشیان در سوریه، خبرگزاری فارس اخبار متعددی درخصوص جزئیات عملیات، نوع موشک های استفاده شده، واکنش های رسانه‌های خارجی، واکنش های مجازی چهره های سرشناس و تحلیل و اظهارنظر کارشناسان را تهیه و منتشر کرد.

اهمیت این اخبار آن قدر بالا بود که پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز یکشنبه 96/3/29 به اخبار همین موضوع اختصاص پیدا کرد.

با توجه به این که پربحث ترین اخبار روز گذشته به اخبار شبیخون سپاه به داعش اختصاص داشت،در ادامه گلچینی از نظرات مردم در ذیل اخبار منتشر شده خبرگزاری فارس می آید:

– علی احمدی: خسته نباشید دلاوران، خداقوت پهلوانان سپاه اسلام، دستتان را می‌بوسم.

– هادی: سپاه در سال "اقدام و عمل" ما را خوشحال کرد. دست مریزاد.
– احمد: درود بر دلاورمردان و مدافعان خاک میهن اسلامی خصوصا سپاه جان برکف.

روح الله چهره: آفرین این دوشنبه سوری سپاه بود.
– هاشمی: خدا قوت دلاور مردان سپاه به قول حضرت امام (ره) دست و بازوی شما را که دست خداوند بالای آن است را می بوسم و بر این بوسه افتخار می کنم .این شاه کاری را که شما انجام دادید دل گرم شدیم که در انزوا قرار نگرفتیم که بعضی ها در زمان تبلیغات انتخاباتی شما را طرف مخالف می دانست که چرا موشک هایتان را نشان دادید بهشان برخورده بود و الآن شاید متوجه شده باشند که اقتدار بهتر است نه انزوا
کریمی-اسداباد: درود برسپاه پاسداران عزیز که خون همشهریم علی جواد زارع کارمند مجلس را  که درحوادث مجلس به شهادت رسید راجانانه گفت ناشناس: سلام به مردان اسلام واقعی دست مریزاد ولی باید زودتر شروع می کردیم دستوشون درد نکنه نباید این حملات مقطعی باشه باید ادامه پیدا کنه تا کشور های مزدور دیگه حساب کار دسشون بیاد، دیگه بسه تامل وحوصله موقع اقدام و عمل است. مرحبا باز هم مرحبا.

– ناشناس: درود. جواب ترقه بازی باموشک دادیم. آمریکا و اسراییل هیچ غلطی نمی‌کند.

– علی: با سلام به همه عزیزان.امیدوارم که خداوند حفظتون کنه.لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم.
– حسین: ملت ایران پای عزتش تا شهادت می ماند احسنت بر رهبر فرزانه واحسنت بر ملت فهیم ایران و احسنت بر سربازان خدا.

– ناشناس: الله اکبر. سلام و درود بر شهیدحسن طهرانی مقدم و شهیدان مدافع حرم و شهیدان امنیتی و مرزبانی. درود و سلام بر فرمانده کل قوا و یاران و سربازان غیورش در سپاه و ارتش و بسیج و نیروی انتظامی.
– احمد: سلام. خدایی چه احساس غروری می کنم. دمتون گرم بچه های سپاه. درود به امام خامنه ای . دشمنان (ال سقوط) هم بدانند این جواب ترقه بازی شما باماست. وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.
– بیدار: عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی به رهبر عزیزم امام خامنه ای افتخار میکنم
– مجید: این پیروزی را به مردم ایران تبریک عرض می کنم . لعنت خدا بر همه تکفیری ها و آل سعود.
– ناشناس: پاسخ به موقع کاملا سنجیده وحکیمانه بود باید دشمن و به خصوص ترامپ وزن اقدامات نسنجیده خود را بدانند آفرین بر رزمندگان اسلام-مرگ بر آمریکای دغل-مرگ بر آل سعود فتنه گر
– ناشناس: باید احساس غرور کرد وگرنه ….. بی احساسها باید آزمایش DNA بدند
– احمد عسگری: احساس غرور کردم ماشالله رزمندگان خدا خسته نباشین بزرگمردان سپاه.
– ناشناس: اگر زبانم لال روی موشکها چیزی نوشته باشند، چه کسی جوابگوی دل شکسته بعضیها خواهد بود! می دانید دراین ماه رمضان نباید دل کسی را شکست؟
– روح اله مهدلو: اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا و ان الله علی نصرهم لقدیر…. دم همتون گرم خیلی لذت بردیم.یاعلی
– عباس هلالات: بسمه تعالی دست برادرانم عزیزان سپاه پاسداران درد نکنه ممنونم از اینکه انتقام شهدای حادثه تروریستی تهران رو از این ملعونین تکفیری گرفتید تشکر تشکر خدا قوت.

– ناشناس: خداقوت دلاور مردان بیشه شیران دستتان بوسیدنی است.
– موسوی: اینم جواب ترقه بازی تو تهران. یه پیام به اسرائیل فاصله منطقه موشک خورده با خودت را بدست بیار یه سری هم به منطقه بزن ببین بچه های علی چجوری از ایران دفاع می کنن. نوبت تو هم نزدیکه فقط بزار علی زمان دستور تا شیرهای هوشیار شغالهایی مثل شما رو کباب کنن.
– محمد فرزان تقی زاده: سیلی را داعش خورد تا صدایش را حامیان عبری عربی آمریکائی بشنوند،
– ناشناس: حتی شرافت بهنود ضد انقلاب از بعضی داخلی های ذلت جو بیشتره، درود بر شرف اصلاح طلب با غیرت آقای حضرتی
– داریوش: نصرمن الله و فتح قریب

– رضا کریمی: خدا شاهد از عملیات موشکی بیشتر دیدن تصویر سردار شهید طهرانی مقدم خوشحالم کرد که بنیانگذار سیستم موشکی جمهوری اسلامی ایران است و به روح مطهر شهداء قسم اشک شوق ریختم. روحش شاد و دستمریزاد به همکاران او در گذشته ، حال و آینده روشن اسن نظام. دلم خنک شد.
– زنگنه: دمتون گرم حال و حوای جبهه ها تازه شده /با فرمان چند متر بالاتر (به سمت اسرائیل) چه شود …. خدایی احساس غرور نکردید
– خلفی: نقش حیدر کرار بر دیوار کعبه خواهیم زد.

– didga: حمله موشکی برون مرزی سپاه کاریه که فقط یک ابرقدرت توان انجامش رو داره… تکرار میکنم! فقط یک ابرقدرت!
– جان نثار: به بعضی ها برنخوره روی موشک ها نوشته اند مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل وای وای وای وای
– حمیدرضا مهاجر: کلوخ انداز را پاداش سنگ است.
– مصطفی: خداوند بر توفیقات دل های خاضع در مقابل حق(جلّ جلاله) و متمسکین بولایت امیرالمؤمنین امام علی و اولاده المعصومین(علیهم السلام) و فرزندان واقعی انقلاب که تفسیر و فهمشان از عاشورا و صلح امام حسن و بیعت حضرت امیرالمؤمنین(علیهماالسلام)، همان تفسیر و فهم ولایت مطلقه فقیه و رهبر معظم انقلاب است، بیافزاید.
– عرفان کریمی: روزی روزگاری زمین را به آسمان می دوختیم منت هر کس و ناکس را می کشیدیم تا موشکی بگیریم و پایتخت صدام رو در پاسخ حمله به پایتختمون بزنیم. اما امروز چشمانمان به دستان شیرمردان ایرانی است تا صدها کیلومتر آنطرف تر از بغداد مشت محکم ایرانی را بر سر تروریستهای تکفیری بکوبیم؛ آن هم چه کوفتنی.
– حیدریم حیدری: هرکه با ولایت درافتد ورافتد این تجربه باشد برای روشنفکران درود بر یادگاران شهدا واقعا غرورم گرفت.
– عباسی: چو ایران نباشد تن من مباد ای ول دارین دست مریزاد
– حسین: قط 6 تا موشک! باید 17 تا بزنن به انتقام 17 کشته ی ترور…
البته گفتن مسئولین نظامی: این فقط یه شروعه… امیدوارم شروعی باشه که پایانش با پایان داعش همراه باشه.
– ذاکر: دشمنان داخلی و خارجی بدانند جواب ترقه بازی موشک خواهد بود این کوچکش بود بزرگ تر از آن در راه مراقب رفتر زشتتان باشید راه شهدای ما ادامه خواهد داشت فقط این رو بگم دلم برا جنگ با این کفار لک زده .دیشب خاطرات سال های دفاع مقدس دوباره تداعی شد
ناشناس: بیاید باهم متحد باشیم و متحد بمونیم و اینقدر دنبال تضعیف جناح مقابل سیاسی نباشیم. دشمن ما جاهای دیگه ای هستن.
خدایا یعنی میشه.

– حامد: شش موشک سپاه جواب شش تایی بود که استقلال از العین امارات خورد. در واقع زهر چشمی بود برای اعراب که اگه شما شش تا به ما زدید ما هم شش تا می زنیم
– قنبری: کسی که در ماه علی (ع) ماه رمضان روزه داران رابه شهادت می رساند ،جوابش را جزء با موشک ذوالفقار که به نام علی(ع) است نمی شود پاسخ گفت. و عدالت علی(ع) را در همه جا رعایت می کنیم حتی در میدان جنگ ."یا علی گفتیم و عشق آغاز شد عشق به ارزشها ،اسلام ، وطن .
– ناشناس: چقدر زیبا هم موشک آزمایش کردیم هم تحریم پاره کردیم هم توف تو روی عربستان و اسرائیل انداختیم هم انتقام گرفتیم این یعنی مومن.
– سعید: میدونی ترقه بزنی و موشک بخوری یعنی چی؟
– ملوان زبل: هیچ شاعر و عارفی نمیتونه حس غروری که الان دارم رو وصف کنه. وای خدای من این حس از روی جنگ طلب بودنم نیست حس غرور و وطن دوستیمِ.
– ناسناش: به محمدعلی ابطحی باید گفت این موشک ها حاصل اعتقادات سازندگان آنها به اسلام عزیز است وگرنه ایرانیت شما و امثال شما قبلا هم بوده و درسال 88 هم دیدیم این ایرانیت را که شعار میداد نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران تا آن را دو دستی تقدیم اربابان این داعشی ها کنند.
– عمار: یه بچه تخس اومد تو محله ترقه بازی کرده، یه سیلی آبدار خورد، نوش جونش!

– ناشناس: این شلیک‌ها کار سپاه نبود کار خود خود خدا بود: و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی…
– ناشناس: باز بگید موشک بده، ماهواره بده، فضا بده…
– پوریا محمودی ویلنی: دیشب وقتی رهبر گفت حتی دوستانی که دلشان میلرزد از خودم خجالت کشیدم که من واقعا از نسل فاتح خیبرم اما امروز اوضاع فرق کرده بله حتی سنی های ایران باید علی را الگو کنند هم ما شیعیان اگر این شد جهنمی هولناک برای انگلیس و صهیونیسم تو منطقه اتفاق میفته
– ناشناس: دلمون گرفته بود بس که حرف شنیدیم و تحمل کردیم.شکر خدا بالاخره جواب یاوه گویان هر چند کوچک و محدود داده شد انشالله چند درجه بالاتر چند درجه هم به سمت جنوب ببینیم گاو شیرده چکاره است . خسته نباشد خدا قوت.
– عرفان: احساس غرور از آب شدن یخ جواب ندادن به یاوه گویی دشمنان این مرز و بوم ،منتظر بالاتر ازاین ها و بهتر از اینها بودیم ،وقتی با موشک میشه این همه داعشی را ادب کرد چرا بچه ها رو بفرستیم اونجا که خدایی ناکرده شربت شهادت بنوشند.گرچه نوشیدن شربت شهادت افتخار ماست.زندگی با ذلت ننگ ماست ،سرافرازی ایران هدف ماست ، مردن در بستر عار ماست ،شبیخون به دشمن کار ماست.
– علی محمدی: داعش مسئولیت وصول 6 موشک از سپاه ایران را برعهده گرفت.
– سیدعلی اصغر مسعودی: سلام.سپاه تابلوی عزت ایران اسلامی وانقلابی است . به قول رهبر معظم انقلاب سپاه ستونی است که دیگر استوانه های انقلاب به آن تکیه می کنند.پاسداران انقلاب اسلامی به آیه ای که روی سینه پاک خودچسبانده اندالتزام دارند.معادلات از لحظه شلیک موشک به قلب امیدآمریکاونوکرانش عوض خواهدشد.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید