خبر فوری

عباس شیرخانلو: ساماندهی موتورسیکلت سواران در اولویت شورای ترافیک باشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، عباس شیرخانلو یکشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان افزود: با توجه به ابلاغ دستورالعمل ساماندهی و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران در جهت کاهش تصادفات و کنترل و تشدید برخورد با موتور سواران متخلف مطابق دستورالعمل ابلاغی، برنامه ریزی و اقدام شود.
وی بیان داشت: پلیس راهور استان هم همزمان با تشدید برخورد با موتورسواران متخلف، طرحی در راستای فرهنگ سازی و آموزش شهروندان در این خصوص با هماهنگی شهرداری بندرعباس تدوین و اجرا کند.
معاون استاندار هرمزگان بر اجرای طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر بندرعباس مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده، تاکید کرد و گفت: سیستم های هوشمند به عنوان راه حلی جهت کنترل و نظم بخشی به ترافیک شهر بندرعباس باید توسعه یابد.
شیرخانلو همچنین بر لزوم رفع مشکلات بوجود آمده در خصوص احداث پل زیر گذر باند دوم گهکم – فورگ در محدوده روستای طارم حاجی آباد تاکید کرد و بیان داشت: نیاز است در این خصوص نشستی با محوریت فرمانداری این شهرستان و با حضور شورای اسلامی روستای طارم و اداره کل راه و شهرسازی استان جهت رفع مشکل ایجاد شده، برگزار شود.
ویبا اشاره به آبگیری در برخی نقاط شهر بندرعباس در فصل بارندگی، گفت: با توجه به این شرایط باید جهت کنترل و دفع آب های سطحی در مکان های اولویت دار سطح شهر توسط شهرداری بندرعباس برنامه ریزی شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید