تلاش برای ارتقاء جایگاه پژوهشی دانشگاه پیام نور هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا عبدالکریم قائدی یکشنبه دراین خصوص اظهار داشت: 24 مقاله از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان در سال جاری در نشریات علمی به چاپ رسیده است و ارتباط خوبی بین اعضای هیات علمی دانشگاه با پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان وجود دارد.
وی ادامه داد: ایران مقام 16 جهان و رتبه اول منطقه را بدست آورده است و با افزایش سرعت پیشرفت علمی کشور، نیاز های آینده برطرف خواهد شد.
قائدی با اشاره به جایگاه علمی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: بر اساس آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی جهان اسلام ISC دانشگاه پیام نور رتبه اول کیفیت آموزشی کشور و جزء 10 دانشگاه برتر در حوزه پژوهش است.
دانشگاه پیان نور هرمزگان دارای حدود 20 هزار دانشجو در 14 مرکز و واحد آموزشی است.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید