خبر فوری

زائران حج 96 برنامه های آموزشی را الکترونیکی فرا می گیرند

سید جواد مظلومی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه حج و زیارت ایرنا افزود: برای فرایند اجرای طرح برنامه جامع آموزش الکترونیکی برای کارگزاران و زائران حدود 10 سال زمان صرف شده است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح هم اکنون در کنار آموزش های حضوری درحال اجراست، گفت: همچنین دو هزار بسته آموزشی در قالب های استاندارد تولید، تدوین و درسامانه آموزش به تفکیک موضوع و مخاطب بار گذاری شده است و قابل دسترسی و استفاده تمام کارگزاران و زائران است.
به گفته وی، تولید نرم افزارهای مناسب برای ارایه مستدل و منابع مناسب به منظور تسهیل در دسترسی بهره گیری بدون محدودیت های زمانی و مکانی، استفاده مطلوب از فناوری های نو در اطلاع رسانی و آموزش و ارایه خدمات فرهنگی از دیگر اقدمات معاونت فرهنگ بعثه است.

*قرآن محوری مهمترین ویژگی برنامه های فرهنگی حج 96 است
معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت با تاکید بر کار جمعی افزود: تمامی فعالیت های این مجموعه بر پایه عنایت ویژه به مسایل قرآنی است که مهمترین ویژگی برنامه های فرهنگی حج را تشکیل می دهد.
مظلومی در ادامه اظهار داشت: خود اتکایی کاروان ها و مجموعه ها در اجرای برنامه های فرهنگی با تعیین ساز و کارهای لازم ، توجه به سبک زندگی اسلامی درحوزه تبلیغ و در حوزه تبیین از دیگر ویژگی های برنامه فرهنگی حج تمتع امسال است.
وی خاطر نشان کرد: ثبت گزارش فعالیت ها به صورت روزانه، موضوعی، موسمی و تدوین تمام فعالیت ها و آسیب شناسی آنها در قالب کارنمای فرهنگی حج به صورت سالانه و برگزاری نشست های مشترک جهت بررسی تمام اقدام ها از جمله اقدامات معاونت فرهنگی بعثه است.
اجتمام*1933**1776
خبرنگار: بهروز سلطانیان** انتشار: لیلا خطیب زاده
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید