خبر فوری

تخفیف ۲۵ درصدی شهرداری بندرعباس به انبوه‌سازان مسکن

هرمزبان:رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از تخفیف ۲۵ درصدی شهرداری به مناسبت عید فطر به انبوه‌سازان و کسانی که در عرصه ساخت‌ و ساز فعالیت دارند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،پرویز سالاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما رونق ساخت‌وساز در بندرعباس است که امیدواریم با رونق این بخش، مشکل اشتغال نیز مرتفع شود.
وی از اعمال تخفیف به بدهکاران حوزه ساخت‌و‌ساز خبر داد و افزود: مؤدیان و کسانی که به شهرداری بدهکار هستند می‌توانند به مناسبت عید فطر با مراجعه به شهرداری و با پرداخت معوقات خود، از این تسهیلات ویژه برخوردار شوند.
وی خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، همچنین طی جلسات با مدیران صنایع و گمرکات بدنبال دریافت حقوق حقه شهروندان هستیم امیدواریم در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گرفته، بتوانیم با حمایت استاندار و سایر مدیران ارشد استانی حداقل عوارض خدماتی که کارکنان آنجا از خدمات شهری استفاده می‌کنند را دریافت کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه با اشاره به وضعیت دریاچه 22 بهمن افزود: زمین های این منطقه در تملک راه و شهرسازی است و با توجه به تعاملی که با این دستگاه داشتیم در اختیار شهرداری قرار گرفت که در تلاش هستیم این منطقه را به یک تفرجگاه مناسبی برای شهروندان تبدیل کنیم.
سالاری با انتقاد از نبود یک شهربازی در شأن شهروندان بندرعباس گفت: سال گذشته اعتبار خوبی برای احداث یک شهربازی در شمال بلوار امام حسین (ع) در محدوده شهرک الهیه شمالی اختصاص یافت که مطالعات آن آغاز خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: با احداث این شهربازی و همچنین تبدیل دریاچه 22بهمن به یک تفرجگاه خوب برای شهروندان،خواسته به حق آنان محقق شود.
سالاری در ادامه  افزود:با احداث پارک آبی توسط بخش خصوصی، چهره شهربندرعباس دگرگون خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به وضعیت کتابخانه شهداء یاد آور شد: در دهه فجر سال گذشته، عملیات بازسازی و تعمیرات آن به پایان رسید، اما به دلیل اختلاف نظرها که کارکرد آن همان کتابخانه باشد یا فرهنگسرا، امیدواریم اختلافات حل شده و این مکان فرهنگی بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
سالاری اجرای دو دستگاه پل غیر همسطح دربندرعباس را از دیگر فعالیتهای عمرانی شهرداری بندرعباس برشمرد و گفت: امیدواریم این 2 پل که در بلوار امام حسین (ع) و دیگری در 3 راه جهانبار در حال احداث است در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خور محله سنگ کن در بلوار سوم خرداد افزود: این خور به دلیل لایروبی نشدن، در بارندگی سال گذشته برای مردم مشکلاتی بوجود آورد که کارشناسان در حال مطالعه برای جابجایی خور هستند، چرا که کارشناسان و مهندسان ناظر طرح تفصیلی شهر بر این باورند که ابتدا مطالعات انجام شود تا براساس مطالعه حرکت کنیم تا دیگر مردم با چنین مشکلی روبه‌رو نشوند، این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و تا پایان سال عملیات اجرایی این خور آغاز می‌شود./تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید