خبر فوری

با تمام ظرفیت برای موفقیت دولت تلاش می‌کنیم

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، حسین هاشمی تختی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، اظهار کرد: زیرساخت اصلی کشور و بنای توسعه کشور صنعت حمل‌ونقل است و در کل جهان حمل‌ونقل بنای توسعه به شمار می‌رود که هرمزگان در این زمینه نقطه مهمی در کشور و کشورهای همسایه به شمار می‌رود و در هر چهار بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی فعال است.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع هستم همدلی را به وجود آورم و همیشه یاری‌رسان مدیران بوده‌ام و جدا از سلایق و دیدگاه سیاسی به دنبال کمک به دولت هستم و ازآنجایی‌که عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی هستم مسائل مربوط به حمل‌ونقل نیز به این کمیسیون مربوط است که باید توسعه را برای مردم به وجود آوریم.

هاشمی تختی ابراز کرد: با تمام ظرفیت برای موفقیت دولت تلاش خود را به کار می‌بندیم، زیرا دولت مستقر دولت جمهوری اسلامی ایران است و باید از رئیس‌جمهور حمایت کنیم تا در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موفق شود و در مواردی که ایرادی باشد نیز با هدف رفع نواقص به‌نقد منصفانه می‌پردازیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: جا دارد از خدمات شایسته مدیریت سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان که تعامل خوبی با دستگاه‌های دیگر و مجموعه استان و نمایندگان داشته است، تشکر کنم و برای وی آرزوی توفیق روز افزون دارم.

وی اضافه کرد: مدیر جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان نیز جوان است و سابقه خوبی دارد، من به‌شخصه به حضور مدیر سابق اصرار داشتم اما وی ملاحظاتی را مطرح کرد که متقاعد شدم.

هاشمی تختی عنوان کرد: به دنبال استفاده از مجموعه خود استان هرمزگان و معاونین اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان برای تصدی این پست بودیم که گفته شد به دلیل اینکه هرمزگان نقطه حساسی از کشور در زمینه حمل‌ونقل است از فردی که تجربه مدیریت در این بخش را داشته استفاده خواهد شد و از ظرفیت نیروهای هرمزگان برای دیگر استان‌های کشور استفاده خواهد شد تا انگیزه نیز در معاونین وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیر جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان فردی کوشا است و دست وی را به گرمی می‌فشاریم و به موفقیتش کمک می‌کنیم و خوشبختانه مدنظر وی استفاده از نیروهای بومی و ماندگار هرمزگان است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس افزود: انتظار مردم این است مدیر جدید در نگهداری جاده‌های استان کوشا باشد، توسعه و ساماندهی بخش حمل‌ونقل را مدنظر داشته باشد، شأن قشر راننده حفظ شود و چون هرمزگان پایتخت حمل‌ونقل و اقتصاد کشور است، مشکلات شهرک حمل‌ونقل به‌زودی نیز برطرف شود.

وی در پایان با بیان اینکه معافیت مالیاتی در بخش حمل‌ونقل تأثیر به سزایی را در جامعه خواهد داشت، گفت: آمادگی کمک کردن به دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص در بخش حمل‌ونقل را داریم و معتقدیم حمل‌ونقل نقش به سزایی در توسعه کشور دارد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید