خبر فوری

اشتغال اتباع خارجی در قشم آزاد شد

هادی ابراهیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به کارگیری اتباع افغانستانی در شهرستان های بندرعباس، قشم، کیش، حاجی آباد و پارسیان از 12 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت محدود از سوی وزارت کشور برداشته شده است.
وی افزود: برداشته شدن این ممنوعیت تنها شامل اتباعی می شود که در طرح آمایش ششم شرکت کرده اند و از این رو می توان نسبت به ایجاد دفترهای وکالت برای ساماندهی اتباع خارجی اقدام و برای آنان پروانه کار صادر کرد.
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: طرح آمایش ششم آخرین آمایش صورت گرفته از وضعیت اتباع و مهاجرین خارجی در این استان است.
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
3219/2094/ 8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید