خبر فوری

جذب سرمایه گذاری و حمایت از تولید در اولویت کاری مسئولان میناب است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از چهارشنبه ایرنا ، ابوذر مهدی نخعی در کارگروه اشتغال و تولید میناب افزود: انتظار می رود که مدیران دستگاه های اجرایی در این شهرستان بیش از گذشته در راستای توسعه و سرمایه گذاری و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارند.
رئیس کارگروه اشتغال و تولید شهرستان میناب اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با در پیش گرفتن سیاست های موثر اقتصادی مانند اعطای تسهیلات رونق تولید، گام های اثربخشی در حل مشکلات فراروی بخش صنعت ازجمله مشکل نقدینگی ،مسائل بیمه ای و مالیاتی این واحدها رفع کرده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به ارائه گزارشی از روند پیگیری ها برای گره گشایی از مشکلات فراروی تولیدکنندگان و شتاب بخشی به فرایند جذب سرمایه گذاری در شهرستان پرداخت.
همچنین مشکلات موجود در حوزه 11شهرک صنعتی و کارگاهی بواسطه ایجاد اشتغال برای110مورد بررسی قرار گرفت.
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی**انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید