خبر فوری

محدودیت های ترافیکی ویژه شب های قدر در هرمزگان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: نیروی انتظامی هرمزگان در شب های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته است.
وی بیان داشت: برنامه ریزهای لازم برای تامین امنیت و برقراری نظم مراسم های شب های قدر در استان انجام شده و نیروی انتظامی آمادگی لازم در این زمینه دارد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان اظهارکرد: برای پارک خودروهای شهروندان در حاشیه محل برگزاری مراسم های احیاء، فضاهای مخصوصی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: تیم های مختلف نیروی انتظامی و پلیس راهور و تیم های اطلاعاتی به صورت محسوس و نامحسوس بر برگزاری مراسم های این شب ها نظارت دارند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید