خبر فوری

حادثه تروریستی تهران اهمیت شهدای مدافع حرم را چند برابر کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز ضمن اعلام انزجار و محکوم کردن حرکت شوم تروریستی در حرم امام (ره) و مجلس بیان داشت: سرنخ این حرکت تروریستی در دست مثلث شوم غربی ، عبری و عربی است که سردمدار آن آمریکا و اسرائیل و سعودی با هدایتهای انگلیس است.

امام جمعه هرمز اظهارداشت: دشمنان با این گونه اقدامات بزدلانه خود به دنبال ناامن کردن کشور هستند که مردم و مسئولان باید هوشیار و بیدار باشند.

حجت السلام دری با اشاره به گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و ۱۷ هزار شهیدی که در دهه ۶۰ تقدیم انقلاب شد، گفت: اگر به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، عده ای تروریست ترقه بازی می کنند نباید آرامش ما را تحت تاثیر قرار دهد.

امام جمعه هرمز بیان داشت :.طراحان و عاملان این حادثه هم برای کار تبلیغاتی خود و هم خدشه دار کردن امنیت، دست به چنین حرکت احمقانه ای زدند و غافل از این هستند که نه تنها نمی توانند در اراده این ملت خللی ایجاد کنند بلکه وحدت و انسجام مردم ما در این گونه حادثه ها بیشتر می کند.

دری عنوان کرد: این حادثه نشان از درماندگی و ضعف گروههای تکفیری است که در سوریه و عراق در حال عقب نشینی و از دست دادن پایگاه های خود هستند.

 امام جمعه هرمز یادآور شد: وقوع این حادثه تروریستی موقعیت، ارزش و اهمیت شهدای مدافع حرم را برای همگان آشکار کرد زیرا اگر جریان مقاومت در سرزمین های اسلامی مقابل گروههای تکفیری و داعش ایستادگی نمی کرد، امروز باید در مرزها و داخل کشور با تروریست ها مقابله می شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی (ره) بر توجه به اصول و مبانی خط امام راحل و جلوگیری از انحراف، توجه به استقلال اقتصادی، تولید، اشتغال و مصرف کالاهای داخلی و جلوگیری از واردات کالاهای خارجی و قاچاق و توجه به استقلال سیاسی تاکید کرد.

وی همچنین بر بهره گیری بیشتر از ماه رمضان و شب های قدر و کمک های مردمی در هفته اکرام و اطعام تاکید کرد و گفت: براساس نقل امام صادق (ع)، امام حسن مجتبی زاهدترین و با فضیلت ترین مردم زمان خویش بود و ۲ بار تمام اموال و سه بار هم نیمی از اموال خود را برای مستمندان هزینه کرد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید