خبر فوری

امام جمعه بندرعباس:ترور کار افراد ناتوان و بی خرد است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بندرعباس اظهارداشت: اگر ترور قدرت است، پس باید اولین قدرتمند ابن ملجم مرادی باشد که مولای متقیان حضرت علی(ع) را در محراب مسجد به شهادت رساند.
وی، با اشاره به پیام رئیس جمهوری آمریکا افزود: به قدری حرکت و موضع گیری ترامپ مفتضحانه بود که حتی دوستان و همپیمانانش او را زیر سئوال بردند.
خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به عمکرد تروریست ها در ایران و به شهادت رساندن بیش از 17هزارنفر از مردم تاکید کرد:ترورهای اخیر چهره زشت و خبیث آمریکا را بیش از هر زمان دیگری برملا کرد.
امام جمعه بندرعباس خاطرنشان ساخت: ترامپ درحالی جمهوری اسلامی ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کند که ما خود قربانی این پدیده شوم و حال جنگ با تروریست ها هستیم.
آیت الله نعیم آبادی در ادامه با اشاره به مناسبت های مختلف ازجمله هفته محیط زیست گفت: چرا به چیزهایی که خیلی مهم است اهمیت نمی دهیم و به سادگی از کنار آن می گذریم چرا به فاضلاب های روان خانه ها و کارخانه هایی که آبهای دریا و محیط شهری را آلوده می کند اعتراضی نمی شود.
امام جمعه بندرعباس ضمن تشکر از خدمات اداره کل حفاظت از محیط زیست هرمزگان ابراز امیدواری کرد روزی برسد با تلاشهای مردم و مسئولان مشکلات آلوده کردن محیط زیست انسانی و جانوری و دریایی به کلی از بین برود.
وی ، از صنایع دستی بعنوان یکی از مناسبت ها نام برد و گفت: همانطور که از نامش پیداست هنرمندان با استفاده از دست های خود بهترین کالاها را تولید می کنند.
آیت الله نعیم آبادی، از صنایع دستی بعنوان یکی از راههای ایجاد اشتغال ارزان قیمت درجامعه نام برد و خواستار بیشتراهمیت دادن مردم و مسئولان به آن شد.
6149 /6048
خبرنگار:رضا گیلانی ** انتشار دهنده : عباسعلی نقی یان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *