خبر فوری

امام خمینی فرهنگ «مقاومت» و «مبارزه» را در میان ملتها زنده کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، شیخ «شفقت الشیرازی» نایب رئیس مجلس وحدت مسلمانان پاکستان در گفتگو با خبرنگار مهر دیدگاه خود را درباره تاثیر افکار امام خمینی بر تحولات منطقه و کشورهای اسلامی تشریح کرد.

وی در همین رابطه بیان داشت: امام خمینی با پیروز کردن این انقلاب، آرزوی انبیا و پیامبران را زمانی که ظلم جهان را فراگرفته، برآورده کرد. ایشان برای ما روشن کردند که اسلام دو نوع آمریکایی و حقیقی دارد. در حال حاضر مشاهده می کنیم که رئیس جمهوری آمریکا با حضور در ریاض با سران کشورهای عربی دیدار می کند و حرف از اسلام می زند! این موضوع را امام خمینی دهها سال قبل به ما تذکر دادند زیرا دشمن را به خوبی می شناختند و ایمان داشتند که اسلام قدرت اداره زندگی فردی و اجتماعی تمام بشریت را دارد. امام خمینی به مردم نیز بسیار اعتماد داشتند و معتقد بودند در صورت حضور مردم در صحنه و میدان، وضعیت قابل تغییر است. در حال حاضر نیز خروج مردم مستضعف در مناطق مختلف جهان برای احقاق حقوقشان به برکت امام خمینی است.

شیخ شفقت الشیرازی افزود: از جمله برکات انقلاب و حضور امام خمینی، شاگرد ایشان یعنی امام خامنه ای هستند که راه امام خمینی را ادامه می دهند و همگان به رهبری، مدیریت و حکمت ایشان اعتراف دارند. تمام دستاوردها و پیروزی های کنونی انقلاب نیز به برکت رهبری امام خامنه ای است و ایشان با قدرت و جرأت با دشمنان این امت اسلامی مقابله می کند و به نقطه امیدی برای مستضعفان و مظلومان تبدیل شده است. تمام شکست های دشمنان نیز به دلیل حکمت و رهبری ایشان است و امام خامنه ای همچون امام خمینی راه را برای مستضعفان و مظلومان روشن می کند.

وی در پایان، پیروزی انقلاب اسلامی را رویدادی تاریخی دانست و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مسیر تاریخ عوض شد. امام خمینی فرهنگ مقاومت، ایستادگی و مبارزه را در میان ملتها زنده کرد و به آنها آموزش داد. مردم و ملتها در کشورهای اسلامی و عربی زمانی که این فرهنگ را آموختند و نتیجه آن را در میان مردم ایران دیدند، امید پیدا کردند؛ زیرا فهمیدند که بدین طریق قادر خواهند بود همانند مردم و ملت ایران از یوغ استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیسم آزاد شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید