راه اندازی کمیته های 10 گانه امر به معروف و نهی از منکر در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، علی رئوفی شنبه در نشست مجمع دبیران ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان افزود: این کمیته ها شامل کمیته مراکز آموزشی، کمیته فرهنگی و رسانه ای، کمیته دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی، کمیته سلامت بهداشت، کمیته دستگاه های تابعه وزارت نیرو، کمیته دستگاه های تابعه وزارت نفت، کمیته صنعت و معدن، کمیته بانک ها و موسسه های مالی و بیمه ها، کمیته دستگاه های تابعه جهادکشاورزی و کمیته قضایی و حقوقی است.
وی بیان داشت: این کمیته ها به ترتیب با محوریت دانشگاه هرمزگان، فرهنگ و ارشاد، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دانشگاه علوم پزشکی و درمانی، شرکت آب و فاضلاب روستایی، شرکت پالایش نفت بندرعباس، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک ملی، سازمان جهاد کشاورزی و دادگستری در هرمزگان آغاز بکار می کنند.
معاون امر به معروف و نهی از منکر دولت به مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان اظهارکرد: با آغاز به کار کمیته های دهگانه و انتصاب دبیران کمیته ها، شاهد پیاده سازی پررنگ تر 2 فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی استان و کاهش بسیاری از مشکلات بویژه در حوزه آسیب های اجتماعی خواهیم بود
رئوفی اضافه کرد: مسئولان باید در زمینه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر الگو باشند و به ارزیابی خود در این زمینه بپردازند زیرا اعمال و رفتار ما مسئولان در جامعه اثرگذار است.
وی به ظرفیت مهم فضای مجازی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اشاره و افزود: یکی از فرصت های خوبی که اکنون فراروی فعالان عرصه فرهنگ دینی قرار دارد فضای مجازی است که باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن برای ترویج و توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه بهره گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: از فرصت فضای مجازی نباید در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر غفلت کرد؛ زیرا بخش مهمی از نسل جوان کشور زمان زیادی از اوقات فراغت خود را در فضای مجازی سپری می کنند و تعداد کاربران شبکه های اجتماعی نیز روز به روز در حال گسترش است.
این مسئول گفت: عملکرد مدیران اجرایی هرمزگان در زمینه اهمیت دادن و توجه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه اجرایی زیر مجموعه آنها ارزیابی و درجشنواره شهید رجایی لحاظ می شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید