خبر فوری

راه اندازی 150 کانون فرهنگی هنری مساجد در هرمزگان در سال 96

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد پهلوانی جمعه در گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سیریک ، با اشاره به فعالیت بیش از 970 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان، بیان کرد: بیش از 80 درصد از این کانون ها در مناطق روستایی قرار دارند.
وی افزود: کیفی سازی و تقویت کانون های فرهنگی هنری و توجه به کانون های روستاها یکی از سیاست های مهم سال جاری این دبیرخانه است.
حجت الاسلام پهلوانی تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برای بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برنامه های قرآنی، فرهنگی ، آموزشی، جشنواره های هنری ، بومی محلی، اردوهای درون و برون استانی برنامه ریزی کنند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان خاطرنشان کرد: امسال یک میلیارد تومان به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اختصاص یافته است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید