خبر فوری

امام جمعه بندرعباس: الهی و مردمی بودن،دو ویژگی بی نظیر امام راحل است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا ، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی درخطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود:این ویژگی موجب شد تا حضور مردم در استقبال از امام در 12بهمن و بدرقه ایشان در 14خرداد به رویدادی بی نظیر در تاریخ تبدیل شود و اکنون نیز روز ارتحال امام (ره)،شهر و مساجد باید حال و هوای دیگری داشته باشد.
وی ادامه داد: نباید خط و راه امام که می گفت یک موی کوخ نشینان را با کاخ نشینان عوض نمی کنم، فراموش شود.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با یادآوری سالروز قیام 15خرداد 42اظهار داشت: هویت ما یعنی اسلام، با پرچمداری روحانیت و نقش کانونی روحانیت نباید شکسته شود، گاهی متاسفانه به دست خودمان این کانون و آشیانه را می شکنیم.
وی با اشاره فیلمی به حضور جمعی از کارگران معترض آلومینیوم در نماز جمعه سال گذشته بندرعباس و جوسازی ها درباره موضع وی در این باره تصریح کرد: من همچنان بر نظر خود پافشاری می کنم که نماز جمعه جای مرده باد و زنده باد گفتن نیست.
آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: اگر قرار باشد هر هفته در نمازجمعه عده ای به حق یا ناحق علیه عده ای دیگر شعار دهند نماز جمعه به میتینگ تبدیل می شود.
امام جمعه بندرعباس یادآور شد:در همان نمازجمعه سال گذشته که کارگران معترض حضور داشتند،پنج بار تکرار کردم که اگر درباره مشکلات کارگران کاری از دستم بر بیاید حتما مضایقه نمی کنم و همچنین اعلام کردم همه کاره استان نیستم .
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه کمبودهای بهداشتی و درمانی استان را مورد اشاره قرار داد و از تبعیض درباره هرمزگان انتقاد کرد و از مسئولان و نمایندگان استان خواست امکانات بیشتری از تهران بگیرند.
2094 /6048 خبرنگار:هومن محمدکرمی* انتشار دهنده : علی شریفی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید