خبر فوری

استکبار ستیزی مهمترین شاخصه رهبر معظم انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان در اولین آدینه ماه مبارک رمضان در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی و همچنین انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای بارأی نمایندگان مجلس خبرگان قانون اساسی به رهبری انقلاب اسلامی افزود: بعد از انتخاب معظم له نقش ایشان در تحولات منطقه و جهان بسیار چشم‌گیر بود.  

وی آیت‌الله خامنه‌ای را رهبری استکبارستیز یاد و تصریح کرد : مقام معظم رهبری شخصیتی پرهیزگار است و همه ما باید تابع ایشان باشیم و در تحقق منویات معظم له گام برداریم.  

راه امام راه اسلام و عزت مسلمین است 

امام‌جمعه دامغان با اشاره به فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی اظهار داشت: راه ایشان راه اسلام و عزت مسلمین است.  

حسینیان خاطرنشان کرد: سخنرانی تاریخی امام راحل در مدرسه فیضیه آغاز قیام تاریخی سال ۴۲ مردم ایران علیه رژیم ستم‌شاهی بود و امام (ره) با این سخنرانی تاریخی راه عزت و سربلندی و عدم  وابستگی به استکبار را به ما آموخت و این مهم درس بزرگی در تاریخ معاصر بود.

وی همچنین ضمن عرض تسلیت فرارسیدن وفات حضرت خدیجه (س) افزود: عفت، نجابت، سخاوت، حسن معاشرت از مهم‌ترین ویژگی‌های حضرت خدیجه (س) به‌عنوان شخصیت برجسته تاریخ اسلام است.  

اجرای سند ۲۰۳۰ بدون اطلاع شورای عالی انقلاب فرهنگی بود 

رئیس شورای فرهنگ عمومی دامغان همچنین اشاره‌ای نیز به اجرای سند ۲۰۳۰ داشت و گفت: اجرای این سند بدون اطلاع شورای انقلاب فرهنگی انجام‌شده که موردانتقاد مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت که باید اجرای آن متوقف شود.  

حسینیان با تأکید بر اینکه سند ۲۰۳۰ به دنبال سکولار کردن مردم ایران است، گفت: این سند به دنبال از بین بردن دین از جامعه و نظام آموزشی است.  

وی اشاره‌ای هم به تحولات اخیر منطقه و سفر ترامپ به عربستان داشت و افزود: آمریکا و عربستان می‌خواهند القاعده، داعش و وهابیت را علیه شیعیان پرورش دهند.  

امام‌جمعه دامغان اخراج سفیر عربستان توسط دولت قطر را از مهم‌ترین رویدادهای روزهای اخیر ذکر کرد و گفت: در مقابل عربستان نیز دولت قطر را تروریست می‌نامد درحالی‌که دست خود سعودی‌ها در قتل‌عام مردم بی‌گناه و مظلوم منطقه همچون یمن نقش اول را بازی می‌کنند و دستشان به خون کودکان بی‌گناه آغشته است ولی دیگر کشورهای که مخالف او هستند را تروریست می‌داند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید