خبر فوری

افزایش رای روحانی نسبت به انتخابات سال 92 در خراسان رضوی

حسین امینی پنجشنبه شب در مراسم سپاس از فرهنگیان فعال ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی افزود: مشارکت بیش از 73 درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات 96 بی نظیر بود و در این میان کمیته های فرهنگیان و دانشگاهیان نقش پررنگ و تاثیرگذاری داشتند.
وی بیان کرد: فرهنگیان در اقناع سازی مردم خراسان رضوی برای شرکت در انتخابات نقش موثری داشتند و باعث ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در استان شدند.
وی اظهار کرد: فرهنگیان باعث شدند که مردم رای ندادن را به مثابه دور کردن کشور از مسیر عقلانیت و اعتدال و دادن امتیاز به رقیب بدانند و حضور پررنگ خود را در انتخابات به ثبت برسانند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: با وجود حملات جریان های مقابل به دولت تدبیر و امید به ویژه وزارت آموزش و پرورش، فرهنگیان با حضور پررنگ و تاثیرگذار خود نقش موثری در حضور حداکثری مردم داشتند.
علیرضا کاظمی افزود: در مشهد ظلم مضاعفی نسبت به سایر نقاط کشور به حوزه آموزش و پرورش شد و آن محروم کردن این نهاد از حق قانونی خود مبنی بر دریافت پنج درصد از عوارض شهری براساس قانون مصوب شوراهای آموزش و پرورش از سوی شورای اسلامی شهر مشهد بود.
وی بیان کرد: فرهنگیان خراسان رضوی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بین دانش آموزان، مربیان و اولیا 40 اقدام متفاوت انجام دادند و در همین راستا سه هزار کرسی آزاد اندیشی در مقطع متوسطه اول و دوم برگزار شد.
7489/507
خبرنگار:میترا عبداللهی**انتشاردهنده:شاهین فرشاد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید