خبر فوری

تقدیر جوانان هشت بندی دو از خدمات حجت الاسلام وافی+عکس

هرمزبان: جمعی از جوانان هشت بندی دو از خدمات حجت الاسلام عبدالکریم وافی قدردانی نمودند.

http://up.hormozban.ir/view/242555/2005094000.jpg

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از  پایگاه خبری هشت بندی ،حجت الاسلام وافی در بدو ورود خود به هشت بندی  منشاء خدمات ارزنده ای بود و تحولی جدی در حوزه ترویج معارف دینی  ایجاد نمود.

 

وی  با برگزاری منظم نماز جماعت در مسجد جامع، قرائت و تفسیر منظم قران کریم بعد از  هر نماز، برگزاری ادعیه دینی، برگزاری محفل انس با شهدا در پنج شنبه هر هفته ، برگزاری باشکوه مراسمات عزداری و ولادت ائمه، سروسامان دادن به هئیت سید الشهدا ، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی نظیر مسابقات کتابخوانی و سایر برنامه ها تحولی جدی  در حوزه دینی و نشر معارف دینی به وجود آورد.

شایان ذکر است ایشان از معدود  علمای بودند که به شدت در بین مردم به خصوص نسل جوان  محبوبیت فوق العاده ای داشتند و با وجود درخواست مکرر جوانان و مردم برای ماندگاری بیشتر در هشت بندی متاسفانه این امر محقق نشد و این عالم  مردمی  و پر تلاش از هشت بندی رفت و مردم را از نعمت وجود خود محروم نمود.

  به همین منظور جمعی از جوانان هشت بندی دو در آخرین روز حضور این عالم محبوب و مردمی در هشت بندی به پاس خدمات ارزنده وی با اهداء هدیه ای از ایشان قدردانی و آرزوی موفقیت های روز افزون را برای ایشان در سنگر های دیگر نمودند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید