خبر فوری

آتش سوزی مهیب چراغ آباد/نجات 10 منزل از محاصره آتش

هرمزبان رییس شورای اسلامی چراغ آباد جنوبی گفت: آتش سوزی در این روستا ۱۵ اصله درخت خرما و دو منزل مسکونی را از بین برد.

زینلی رئیس شورای اسلامی چراغ آباد جنوبی در  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هشت بندی در این  رابطه گفت: ساعت 15 عصر امروز بر اثر  یک فقره آتش سوزی مهیب در این روستا 15 اصل نخل درخت خرما  کاملاً طعمه حریق شد.

وی همچنین بیان داشت: بر اثر این آتش سوزی  به دو منزل از اهالی این روستا خسارت جزیی وارد شد و یک دستگاه کولر گازی و وسایل منزل در این آتش سوزی  طعمه حریق شد.

وی ادامه افزود: در این آتش سوزی 10 منزل  اهالی این روستا در محاصره آتش بودند که با کمک به موقع اهالی و رسیدن ماشین های آتش نشانی این آتش سوزی مهیب مهار و منازل محاصره شده در آتش سوزی از این محاصره  بیرون آمدند.

وی همچنین بیان داشت: مهار این آتش سوزی به علت گرما و باد شدید قریب به یک ساعت طول کشید.

 

زینلی در خصوص علت این آتش سوزی گفت: علت این آتش سوزی در دست بررسی است، میزان خسارت وارد شده این آتش سوزی  نیز در دست بررسی است.

روستای چراغ آباد جنوبی  با 1000 نفر جمعیت  در 5 کیلومتری از شهر هشت بندی قرار دارد.

شایان ذکر است به علت شدت گرما در روزهای اخیر در هشت بندی احتمال رخ دادن حوادث آتش سوزی  به ویژه در باغات منطقه بالا گرفته است و مردم در هشت بندی گرمای بی سابقه 50 درجه را در روز های اخیر تجربه کردند و بر اثر این گرمای شدید بسیاری از مردم در این روزها خانه نشین بودند و مصرف برق و آب به شدت بالا رفت.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید