خبر فوری

رای دوباره مردم به دولت وظایف مسئولان را سنگین تر می کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، جاسم جادری سه شنبه در مراسم تجلیل از فعالان برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در استان افزود: این انتخابات در اوج رقابت و شور برگزار شد و تمامی کسانی که علاقه مند به سرنوشت کشور بودند، وارد میدان شدند.
وی بیان داشت: یکی از پیام های مهم این انتخابات ساختن و ایمن کردن فضای کشور برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که همه باید این پیام را بشنوند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: انتخابات 29 اردیبهشت از سالم ترین، شفاف ترین و امن ترین انتخابات برگزار شده در طول سال های اخیر در کشور به شمار می رود.
وی بیان داشت: میزان مشارکت مردم هرمزگان در این انتخابات بیش از 76 درصد بود که این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.
جادری گفت: مردم در این انتخابات با حماسه سازی کم نظیر، برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق های رای آمدند.
استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم بهبود تجهیزات برگزاری انتخابات، اظهارکرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم در انتخابات بعدی، ساعت ها معطل نشوند و تمامی افرادی که پای صندوق حاضر می شوند بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این مراسم با قدردانی از تلاش‌ دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان، اظهار داشت: با وجود اینکه در استان سه انتخابات همزمان ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس داشتیم، عملکرد خوبی را شاهد بودیم.
بهروز اکرمی ادامه داد: با وجود سختی هایی که این انتخابات نسبت به سایر انتخابات داشت تمامی تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات شفاف و روشن به کار گرفتیم.
وی افزود: رای بیرون آمده از صندوق، نشان دهنده اعتماد دوباره مردم استان هرمزگان به مسئولان و د‌ولت تدبیر و امید است که این امر مسئولیت ما را بیشتر می کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، 29 اردیبهشت همزمان با دیگر نقاط کشور، در هرمزگان نیز با حضور گسترده و پرشور مردم، برگزار شد.
76 درصد از مردم استان هرمزگان در انتخابات شرکت کردند که 56 درصد از شرکت کنندگان، به دکتر روحانی رای دادند که بالاترین رای محسوب می شود.
کل آرای مأخوذه در استان هرمزگان 887 هزار و 969 رای بود که نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شامل دکتر حسن روحانی 486 هزار و و 404 رای، ابراهیم رئیسی 366 هزار و 906 رای، میرسلیم 8 هزار و 49 رای و هاشمی طبا 4 هزار و 445 رای را به خود اختصاص دادند.
در اطلاعات منتشره ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هرمزگان تعداد کل آرای باطله این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان حدود 18 هزار رای اعلام شده است.
7195/2094
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: هومن محمدکرمی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید