پودر ژله ای تیاری و پودر شربت فوتسر سرطان زا هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، فاطمه نوروزیان سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مردم از مصرف پودر کرم کارامل ها و ژله های خارجی که رنگ های غیرمجاز شیمیایی با نشان E- 211 و E- 224 است، خودداری کنند.
وی بیان داشت: شهروندان به جای نوشیدنی و دسرهای خارجی با ترکیب رنگ های مصنوعی و شیمیایی، از دسرهای محلی مانند نان کلوکی، نان تموشی، نان چمچمو، انواع سمبوسه های جنوبی، رنگینک و چنگال استفاده کنند.
قابل ذکر است پودر شربت فوستر و پودر ژله ای تیاری که به شهروندان نسبت به استفاده از آن هشدار داده شده از محبوب ترین و پرمصرف ترین نوشیدنی ها در هرمزگان است که به دلیل شرایط آب و هوایی توسط خانواده ها مورد استفاده قرار می گیرد و پس از ورود به بندرعباس از کشورهای حاشیه خلیج فارس، در مقیاس وسیع در سراسر کشور توزیع می شود.
7195/2094
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: هومن محمدکرمی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید