خبر فوری

فردا دانشگاهیان با آرمان‌های امام (ره) و رهبری تجدید میثاق می‌کنند/ نامگذاری هشتم تا چهاردم خرداد با عنوان هفته بزرگداشت یاد و نام امام(ره) در دانشگاه‌ها

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با حضور مسئولان وزارت علوم، وزارت بهداشت، مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، دانشجویان و کارکنان این مراکز در ساعت 10:30 فردا سه شنبه در حرم مطهر حضرت امام (ره) برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، از 8 تا 14 خرداد به عنوان هفته بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تعیین شده است.

لازم به ذکر است، کمیته جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره)، 8 تا 14 خرداد را به ترتیب با نام « امام، دانشگاهیان، نخبگان، جوانان و فرهنگیان و قرآن، معنویت و اخلاق، تجدید میثاق با ولایت، تولید علم و اشتغال دانش‌بنیان، فرهنگ ایثار و شهادت، مهدویت و انتظار، سبک زندگی و استحکام خانواده و وحدت ملی و انسجام اسلامی» نامگذاری کرده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید