خبر فوری

116 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان سیریک اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، میرمرسل ایزدی پور چهارشنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان بیان داشت: این اعتبار که در مقایسه با سال گذشته 66 درصد رشد داشته از محل تملک دارایی و سرمایه ای هرمزگان به سیریک اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر اعتبار در بخش های ورزشی ، حمل و نقل روستایی، بهداشت،کشاورزی و آموزشی هزینه می شود.
ایزدی پور با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید برای رشد و توسعه هر چه بیشتر شهرستان سیریک تصریح کرد: اختصاص و صرف اعتبارات با وجود همه محدودیت ها، نشان از نگاه و توجه ویژه دولت دکتر روحانی برای توسعه این منطقه است.
شهرستان سیریک در 175 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و دارای سه شهر سیریک ، بندر کوهستک و گروگ و 75 روستاست.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید