خواهر 4 شهید: توجه این دولت به خانواده شهدا دروغ است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، مردم انقلابی و شهید پرور استان البرز بعد از ظهر روز سه‌شنبه در تجمعی با شکوه از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری استقبال کردند.

مردم از ساعت‌ها قبل در مصلی نماز جمعه کرج با دادن شعارهایی در حمایت از کاندیدای مورد نظر خود حاضر شده بودند.

در حاشیه این حضور خواهر شهیدان سیدمحمد، سیدجمال، سیدعباس و سیدعلی‌اصغر قریشی از شهدای شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به این سبب به اینجا آمده‌ام که دشمن بداند ما تا آخرین لحظه در صحنه حاضر هستیم.

وی با بیان اینکه من به آقای رئیسی رای می‌دهم به سبب اینکه اسلام و قرآن پایدار بماند و فساد از بین برود، تاکید کرد: من از ابتدا به این دولت رای ندادم و قبولش نداشتم.

خواهر شهیدان قریشی با اشاره به اینکه در این دولت بدحجابی و بی‌حیایی افزایش یافت و دین کمرنگ شده است، عنوان کرد: جوانان در حال انحراف از راه دین هستند و اگر این دولت ادامه یابد دیگر نمی‌توانیم راه اصلی را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه توجه این دولت به خانواده شهدا دروغ است و اگر برای دیدار از خانواده شهیدی می‌رفتند برای تظاهر این کار را می‌کردند، اضافه کرد: در این دولت به به خانواده شهدا هیچ توجهی نشده است.

خواهر شهیدان قریشی با اشاره به اینکه در مدت دولت یازدهم مسئولان استان البرز به هیچ وجه به خانواده شهدا کاری نداشتند و پیگیر مسائل ما نبوده‌اند، بیان کرد: من اصلا استاندار البرز را نمی‌شناسم.

ما مرده‌های عمودی هستیم

یک دبیر بازنشسته و نویسنده با اشاره به اینکه چرا آقای روحانی از به تاراج رفتن موجودی صندوق فرهنگیان جلوگیری نکرده است، بیان کرد: من با 30 سال سابقه، با 4 داماد، 5 دختر و 11 نوه نزدیک به یک میلیون تومان دریافت می‌کنم و با آن زندگی خود را می‌گذرانم.

وی با بیان اینکه چرا باید حق ما را بخورند، ادامه داد: من عضو صندوقی در تهران هستم اما دیگر به خاطر ترسی که پیدا کردم به سراغ صندوق کرج نرفتم.

این دبیر بازنشسته با اشاره به اینکه من فقط به آقای رئیسی رای می‌دهم، بیان کرد: من نسبت به وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید بسیار انتقاد دارم، وی اصلا برای فرهنگیان کاری انجام نداد. اصلا به وضع فرهنگیان رسیدگی نکردند.

این بانوی کرجی اظهار داشت: آبروی ما را زیر سوال بردند، ما داریم زندگی می‌کنیم اما یک مرده عمودی هستیم. چند وقت پیش من یک نامه نوشتم که آقای روحانی، یک ختم برای معلمان بگیرد و فاتحه معلمان را با این وضعیتی که درست کرده است بخواند.

این نویسنده کرجی با بیان اینکه حقوق‌های نجومی کجا و حقوق‌های یک میلیون تومان معلمان کجا، افزود: آن‌هایی که در نظام قدیم بودند، مگر قرار نبود که همسان‌سازی کنند، چقدر این کار را انجام دادند، چقدر به ما پول دادند؟

وی با اشاره به اینکه در حکم جدید نزدیک به صد هزار تومان برای من اضافه شده است و بعد 200 هزار تومان می‌شود، گفت: با این مقدار پول فقط می‌توانم از خانه خارج شوم و یک کیلو سیب‌زمینی، پیاز و میوه بخرم.

این نویسنده کرجی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل فرهنگی یکی این است که به وضع فرهنگیان نمی‌رسند و حقوق بازنشسته‌ها در قدیم که قرار بود همسان‌سازی کنند را انجام ندادند.

این شهروند اضافه کرد: آیا این وضع مملکت است؟ اگر ما 280 نماینده به مجلس فرستادیم، از این بین یکی از حق ما دفاع نکرده است. کجا هستند؟ خوابند؟ فقط داد زدن که فایده‌ای ندارد باید کار انجام دهند.

گزارش از سیدمحمد ساداتی و زهره کمیجانی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید