خبر فوری

مفهوم بصیرت افزایی در دشمن‌شناسی نهفته است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، سید حمزه میرتقی شامگاه پنج‌شنبه در همایش افرایش بصیرت سیاسی و دینی که در مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) مشکین‌دشت برگزار شد، بابیان اینکه عدم شناخت و درک مفهوم بصیرت افزایی برابر است با ورود دشمن در عرصه‌های اجتماعی، اظهار کرد: در این صورت دشمن می‌تواند با حربه‌های مخفیانه، اهداف خود را با تأثیر بر افکار اقشار مختلف جامعه پیش ببرد.

سردار میرتقی در ادامه با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با بصیرت افزایی، عنوان کرد: مفهوم بصیرت افزایی در دشمن‌شناسی نهفته است و تنها راه جلوگیری از تهاجمات دشمن پیروی از اهداف انقلاب است.

حربه فرهنگی هدف دشمن برای تضعیف جمهوری اسلامی است

وی در بخش دیگری راهکار دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف نظام کشور ایران را تهاجمات فرهنگی دانست و افزود: دشمنان جمهوری اسلامی تمام توان خود را صرف منحرف کردن ذهن نوجوانان و جوانان به هرزه‌پویی و ایجاد شبهات فرهنگی میان اقشار مختلف جامعه کرده است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج تنها راه غلبه بر تهاجمات فرهنگی را پیروی از دستورات مقام معظم رهبری دانست و گفت: هدف دشمنان جمهوری اسلامی نه‌تنها سمت‌وسوی خاصی به حزبی ندارد بلکه هدف دشمنان ایجاد تفرقه میان اقشار مختلف مردم است و این سخنی اشتباه است که بگوییم هجمه‌های فرهنگی دشمنان تنها به حزبی از احزاب کشور مربوط است.

سردار میرتقی در ادامه بابیان اینکه دشمنان اسلام وقتی متوجه شدند که با جنگ سخت توانایی شکست جمهوری اسلامی را ندارند، با تهاجمات فرهنگی و حربه‌های پنهانی پا به میدان جنگ با ایران گذاشته‌اند.

وی بابیان اینکه در جنگ نرم به‌آسانی نمی‌شود متوجه آسیب‌های خطرناک از سوی دشمنان شد، اظهار کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های دشمنان باید تمام حرکات دشمنان موردنقد و بررسی قرار گیرد.

شرکت نکردن در انتخابات موجب تضعیف نظام است

فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری شرکت آحاد مختلف مردم در انتخابات را مورد تأکید دارد، گفت: شرکت نکردن مردم در انتخابات به هر دلیلی، موجب تضعیف نظام و کاهش سرعت پیشرفت کشور و شهرها خواهد بود.

سردار میرتقی بابیان اینکه عدم شرکت در انتخابات از سوی دشمنان به معنای اعتراض به نحوه برگزاری انتخابات است، تأکید کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام حرکات کشورمان را تحت نظر دارند و لازم است بدانیم برای هر ذره از نظام جمهوری اسلامی خون شهدا ریخته شده است و اگر قادر به تقویت نظام نیستیم از تضعیف آن جلوگیری و راه را برای پیشرفت دشمن ببندیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید