خبر فوری

حاشیه های حضور روحانی در جمع هرمزگانی‌ها

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز (یکشنبه) در سالن ورزشی فجر بندرعباس در جمع مردم استان هرمزگان سومین سخنرانی انتخاباتی خود را در جریان سفر دو روزه اش به کرمان، یزد و هرمزگان انجام داد.

پیش از صحبت های روحانی رئیس ستاد انتخاباتی او در هرمزگان امام جمعه اهل سنت بندرعباس و نماینده جوانان هرمزگان صحبت هایی را مطرح کردند و مردم حاضر درسالن به ابراز احساسات پرداختند.

با حضور روحانی درسالن ابراز احساسات مردم به اوج خود رسید و شعارهایی از قبیل “روحانی دوستت داریم”، “روحانی روحانی حمایتت می کنیم”، “وصیت هاشمی حمایت از روحانی” و” سلام بر خاتمی درود بر روحانی” سر دادند. ضمن اینکه یک گروه موسیقی محلی هم به اجرای موسیقی بندری پرداخت. با پایان صحبت های روحانی مردم باز هم به ابراز احساسات پرداختند و با شعار “روحانی روحانی حمایتت می کنیم” سالن را ترک  کردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، روحانی درسفر دو روزه انتخاباتی خود دیروز صبح در سالن تلاش کرمان و دیروز عصر در مسجد حظیره یزد در میان استقبال پرشور مردم این دو شهر سخنرانی کرد و امروز هم در پایان سفر تبلیغاتی خود در جمع مردم هرمزگان حاضر شد. قرار است روحانی بعد از انجام فعالیت‌های انتخاباتی‌اش، امروز به عنوان رئیس‌جمهور ، پالایشگاه ستاره خلیج فارس را در هرمزگان افتتاح کند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید