خبر فوری

پس از تاکید رهبر انقلاب در صدد تکمیل خاطرات روزهای نبرد هستم

سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به فکر تدوین و انتشار خاطرات روزهای نبرد در دفاع مقدس هستید یا خیر، گفت: بعد از دفاع مقدس به خاطر حجم مشغله‌ها فرصت نکردم اما بعد از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت خاطرات دفاع مقدس به طور جدی به آن توجه کرده‌ام و در صدد تکمیل دست‌نوشته‌های خود از آن روزها هستم.

وی افزود: بعضی موضوعات را به صورت روزنوشت در دفترها در روزگار دفاع مقدس نوشته‌ام ولی فرصتی پیدا شود حتما آنها را منظم و مدون کرده و به صورت یک کتاب می‌نویسم تا آیندگان از فضای آن روزها با خبر شوند.

بر اساس این گزارش رهبر معظم انقلاب در یکی از بیانات‌شان به ثبت و ضبط خاطرات روزهای نبرد تاکید داشته‌اند: «از همه‌ی نگارندگان حوادث جنگ و همه‌ی کسانی که توان انجام وظیفه در این مهم را دارند، درخواست می‌کنم از ثبت و ضبط جزییات این دوران غفلت نکنند و این گنجینه‌ی تمام نشدنی را برای آیندگان به ودیعه بگذارند. این دوره، دوره‌ی ذخیره‌ی نیروی محرکه‌ی تاریخ و الهامبخش امم است.»

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید