خبر فوری

آماده برگزاری انتخابات پر شور شهر و روستا در بشاگرد هستیم

یوسف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه انتخابات یک اصل در نظام جمهوری اسلامی ایران است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه آحاد مردم باید حضور حداکثری داشته باشند گفت: در این دوره انتخابات شهر و روستا یکی از کارهای انجام شده حضور قشر جوان برای نامزدی در انتخابات بوده که نوید بخش حرکتی تحسین برانگیز از کشف استعدادها در امور محوله است.

حسینی گفت: جوانگرایی و استفاده از تفکر جوانان برای پویایی شهر و روستا می تواند گامی مهم در تحول بشاگرد داشته باشد که حضور  این قشر اعم از خانم و آقا برای انجام کارهای بزرگ و با مشورت بزرگان بشاگرد را در آینده از بن بست بیرون خواهد آورد.

بخشدار گوهران بیان داشت: این بخش که بیش از  ۶۰ روستا را در خود جای داده است در این دوره از انتخابات شهر و ورستا با ایجاد شگفتی و ثبت نام ۲۷۲نفر از داوطلبان که ۱۰ نفر آن در شهر گوهران و ۲۶۲ نفر در روستاها ثبت نام کرده اند.

حسینی عنوان داشت: در این دوره از انتخابات ۲۹نفر از نامزدهای شورای شهر شهر و روستا در بخش گوهران را خانمها و ۲۳۳ نفر دیگر را آقایان تشکیل داده اند.

بخشدار گوهران گفت: همه داوطلبان نام نویسی شده در انتخابات شهر و روستا در هیئت اجرایی پس از بررسی سوابق و مستندات ارائه شده مورد تائید قرار گرفته وبرای تائید نهایی به هیئت نظارت ارجاع داده شده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید