خبر فوری

شهرداری خارگ دو درجه ارتقاء می‌یابد/ اجرای برنامه شهردار محله

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، احمد بارگاهی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهر خارگ اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۳۹۶ با شعار اقتصاد مقاومتی – تولید اشتغال، ما در مجموعه شهرداری می‌بایست با انگیزه و همت والاتری به امر خدمتگزاری بپردازیم تا همچون گذشته درمحقق کردن اهداف نظام کوشا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: درایت مقام معظم رهبری در نامگذاری اوایل دهه ۹۰ برمبنای اقتصاد مقاومتی مسیری نو برای اقتصاد کشور با توجه به تک محوری بودن بر مبنای نفت و سدی محکم در برابر فشار تحریم های جامعه جهانی علیه ایران بود.

بارگاهی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در امر اقتصاد مقاومتی و دغدغه ایشان بر خدمت رسانی و معیشت مردم، مجموعه شهرداری خارگ باید با همتی والا و عزمی راسخ در راستای تحقق بخشیدن به این مقوله تاثیرگذار و همچنین منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گام بردارد.

ساخت یک جهان شهر از خارگ

شهردار خارگ افزود: مقوله دیگر که باید از سوی کارکنان مجموعه شهرداری به‌صورت ویژه پرداخته شود مقوله انتخابات است. تلاش مضاعف ماست که می‌تواند مردم را به شرکت حداکثری در انتخابات ترغیب کند. هنگامی که درصد رضایتمندی مردم از شهرداری به‌عنوان متولی شهر بالا رود بشکل فزاینده‌ای این حس اعتماد باعث همبستگی و اتحاد در جامعه و کشور خواهد شد و ایران اسلامی را از گزند دشمنان دور نگه خواهد داشت.

بارگاهی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۶ شهرداری خارگ با داشتن طرح توسعه شهری یا cds درصدد این است تا جهان شهری از خارگ ساخته و با قراردادن اهداف کلان به منظور پیشرفت خارگ در زمینه‌های مختلفی چون گردشگری، توسعه شهری، معماری و غیره کمک کند.

بهره‌گیری از مشاوران خبره

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از مشاوران خبره در این زمینه ما را برآن داشته تا هرچه سریع تر خواسته‌های خود را عملی کنیم.

شهردار خارگ با تحسین عملکرد واحدهای شهرداری خارگ در سال ۹۵ به بیان برخی از اقدامات تاثیرگذار این واحدها پرداخت و بیان کرد: در اواخر سال ۹۵ و در راستای خدمات رسانی و بهبود حمل و نقل شهری و کنترل ترافیک، دو سازمان آتشنشانی و حمل و نقل عمومی را به همراه چارت اختصاصی تهیه و تنظیم کردیم که در تیرماه ۹۶ رسماً کار خود را شروع خواهند کرد.

وی ادامه داد: ثبت بیش از ۱۲ سال سند کار بزرگی بود که در واحد مالی شهرداری به وقوع پیوست، برگزاری مراسم متعدد فرهنگی در سال ۹۵، یادواره‌های شهدای گمنام و شهدای اهل سنت که بی‌شک از تاثیرگذار ترین مراسم کشور نامیده می‌شوند برگ زرین دیگری در کارنامه شهرداری خارگ بوده است که واحد روابط عمومی و فرهنگی بر دوش کشید.

اجرای برنامه شهردار محله

بارگاهی افزود: واحد درآمد با مدیریت عوارض شهری و سازمان‌ها و شرکت‌ها با اجرای کمیسیون ماده ۷۷ قانون شهرداری ها کمک شایانی به بحث درآمدی شهرداری کرد.

وی گفت: واحد عمران و شهرسازی که با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در راستای توسعه جزیره گام برمی‌دارد و اجرای کمیسیون ماده ۱۰۰ و ۱۱۰ شهرسازی در مسیر یکپارچه سازی املاک و اراضی شهر بردارد.

شهردار خارگ اظهار امیدواری کرد که تا نیمه اول سال ۹۶ نسبت به ارتقاء درجه شهرداری از ۶ به ۸ و اجرای برنامه شهردار محله اقدامات لازم صورت گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید