خبر فوری
هرمزبان:گروه جامعه: نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: آیه سال تشکیلات امسال نیز به علت ظرفیت بالایی که این آیه و ناگفته‌های بسیاری که دارد آیه شریفه 54 سوره مائده است.

انتخاب مجدد آیه 54 سوره مائده برای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در اولین نشست مسئولان و معاونان اتحادیه‌های سراسر کشور در سال 96 گفت: خدا را شاکریم که توجه و الطاف الهی نصیب حالمان شده است و ماه پرفیض رجب با بهار طبیعت آغاز شده است و سال 96 سال بسیار خوبی هم برای تشکیلات و هم برای میهن اسلامی ان‌شا‌الله رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه رسم است هر سال آیه‌ای را به عنوان آیه سال اتحادیه انتخاب کنیم گفت: آیه سال تشکیلات امسال آیه شریفه 54 سوره مائده است و به علت ظرفیت بالایی که این آیه دارا است و ناگفته‌های بسیار، امسال نیز این آیه شریفه، آیه سال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خواهد بود.

وی گفت: دلایلی برای انتخاب مجدد این آیه وجود داشت و آن هم ظرفیت بالای این آیه شریفه و از سوی دیگر حق مطلب برای این آیه شریفه با تمام تلاش‌های صورت گرفته ادا نشده است و هنوز ناگفته‌های بسیاری در این آیه وجود دارد که باید بیان شود و سوره سال 96، سوره مبارک نباء است که امیدواریم اعضای انجمن‌های اسلامی به حفظ و تلاوت و قرائت همراه با توجه به آیات این سوره مبارکه اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: ماه رجب فروردین عشق و فصل عاشقی است و ظرفیت ماه رجب برای عشق به حضرت حق ظرفیت عجیبی است برای گشودن این ارتباط و آن چیزی که حلقه اتصال بین بنده و پروردگار است نماز است و امسال سعی کنیم کیفیت بخشی در نمازهایمان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب حکیمانه و دردمندانه شعار سال 96 را انتخاب کردند و رهبر انقلاب موضوع اصلی را تولید و اشتغال مطرح کردند و وظیفه ما به عنوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کار گفتمانی و تربیتی است و در این زمینه کارهای بسیاری می‌توان انجام داد و دانش‌آموزان باید از این ظرفیت بالا استفاده کنند.

وی گفت: وظیفه ما این است دانش‌آموزان را با تربیت اقتصادی آشنا کنیم  و روحیه کار و تولید را در آن‌ها تقویت کنیم و در بخش مهارت باید تأکید داشته باشید زیرا دانش‌آموزان باید فنون و مهارت‌ها را بیاموزند تا روحیه کار در آن‌ها نهادینه شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید