خبر فوری

ایرانی بودن را در خرید کالا ایرانی نشان دهیم/اهمیت تولید و اشتغال

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید کمیل موسوی معاون حوزه علمیه امام المهدی(عج) پیش از خطبه های نماز جمعه امروز ورامین با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب در دولت سازندگی مبارزه با فساد اداری و اسراف و تجمل بود، در دولت اصلاحات نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری در چهار سال اول با محوریت مسائل دینی و در چهار سال دوم تنظیم روابط بین دولت و ملت بود.

وی با اشاره به شعارهای سال در دولت عدالت و مهرورزی افزود: نامگذاری سال در این دولت با محوریت مسائل اقتصادی به خصوص در چهارسال دوم همراه بود و در دولت تدبیر و امید محوریت نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری به طور مطلق با مسائل اقتصادی است.

معاون حوزه علمیه امام المهدی(عج) گفت: مردم باید مسئولین را زیر نظر بگیرند و مسئولین دولتی باید پاسخ بدهند که هرکاری که کردند و می کنند مطابق با کدام بند اقتصاد مقاومتی است.

سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه هفته اول سال ۹۶ در ورامین واردات شرم آور لوازمی که تولید داخلی از آن وجود دارد را مورد اشاره قرار داد و افزود: واردات لواز التحریر و مواد مصرفی غم انگیز است، کار به جایی رسیده که چیزی در این کشور نیست که واردات نداشته باشد از لیوان یک بار مصرف و عدس و نخود و پرتغال تا هواپیما و واگن قطار در حال وارد شدن است.

معاون حوزه علمیه امام المهدی(عج) از مسئولین قضایی خواست امنیت سرمایه گذاری را تامین کنند تا پول به کشور بیاید ، و پاسخ دهند چرا با قاچاق مبارزه قطعی نمی شود.

موسوی گفت: مجریان این شعار رهبری مشخص هستند، مدیران باحال و با نشاط و انقلابی نه بی حال و ترسو و کند و غیر انقلابی، با مدیری که خودش محتکر و احتکار کننده شغل هاست با سی شغل و چند هزار میلیارد سرمایه چگونه میخواهی شغل ایجاد کنی، با مدیری که کشور را عقب افتاده اقتصادی م یداند و تنها قدرت کشور را در تولید آبگوشت بزباش می شمرد چگونه میخواهیم تولید داخلی را زنده کنیم، مگر می شود مدیری که دست او تا مرفق در بیت المال مسلمین است و حقوق های عجیب و غیر قابل باور می گیرد حال جوان بیکار ما را بفهمد.

وی اضافه کرد: ما مدیر انقلابی می خواهیم، مدیری که در دفاع مقدس ما را از واردات مدیر بی نیاز کرد، در صنعت هسته ای جهانیان را خیره کرد، مدیری که در سی سال انقلاب به انداز دویست سال پهلوی پیشرفت کرد.

معاون حوزه علمیه امام المهدی(عج) با بیان اینکه برای اولین بار مردم مورد نقد قرار می گیرند به عنوان کسانی که گاها در به تحقق رسیدن اقتصاد موقتی کم کاری کردند و مسئولینی که یقینا کم کاری کردند گفت: وقتی این حرف ها گفته می شود انسان بغض می کند، مقام معظم رهبری می گوید از ما چه کاری بر می آید، اولا شما که قدیم را دیدید بگویید به جوان ها که چقدر سختی و بدبختی کشیدیم نسبت به امروز، کجا انقدر امکانات بود، کجا این همه ارتباطات تلفنی و مخابراتی قوی بود و وجود داشت، کی این همه معلومات و دانشجو و دانشگاه وجود داشت و کجا ماشین و جاده و سفر پیدا می شد.

وی اضافه کرد: کار دومی که آقا از ما خواسته اند خرید کالای ایرانی است که این بهترین و مهمترین و اصلی ترین کار است، با این کار دست روی شانه مدیر انقلابی گذاشته و حمایت کنید و دست بر گلوی مدیر تنبل و تن پرور و و غیر انقلابی گذاشته بیرونش کنید، هروقت به خرید رفتید صدای کارگر ایرانی و مدیر جهادی و انقلابی را بشنوید که از شما تقاضای خرید دارند، نگویید بی کیفیت است پس نمی خرم، اولا این در خیلی موارد دروغ معروف است، دوما باید بخرید تا با کیفیت شود اگر نخرید که تعطیل می شود.

معاون حوزه علمیه امام المهدی(عج) گفت: نباید نمایش داد، ایرانی بودن را باید عمل کرد، بعضی از هنرمندان و سیاست مداران و متاسفانه چهره های به اصطلاح فرهنگی ما دم از فرهنگ کهن ایران و استقلال ایران و کوروش می زنند اما سرتاپای آنها لباس ترک و عینک ایتالیایی و گوشی آمریکایی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید