خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: مدیر حوزه‌های‌ علمیه استان ایلام گفت: برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری در بحث حوزه انقلابی، پذیرش سال تحصیلی آینده حوزه علمیه استان ایلام، روی بحث کیفیت ورودی‌ها، متمرکز خواهد شد.

اولویت کیفی‌سازی آموزشی در حوزه‌های علمیه ایلام

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «وعد مرادبیگی» مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام، امروز در نشست هم‌اندیشی معاونین و مدیران مدارس علمیه سطح استان ایلام، اظهار کرد: بر اساس آیات پایانی سوره مبارک «حشر»، یکی از آثار با برکت تقوا، آسان شدن کارهای مشکل، سختی‌ها و برداشته شدن بن‌بست‌ها در زندگی است.
وی با بیان این که آیه پایانی سوره مبارک حشر، تنها آیه‌ای است که ابتدا و انتهای آن، اشاره به تقوا دارد، افزود: هر انسانی باید با در نظر گرفتن تقوای الهی، توجه مداوم بر اعمال خود داشته باشد.
مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با اشاره به اهمیت کار مدیران مدارس علمیه، اضافه کرد: مدیران مدارس و حوزه‌های علمیه، در بحث خدمت‌رسانی به طلاب، رفع مشکلات آنها و رسیدگی به امور سربازان امام زمان(عج)، و همچنین تربیت و رشد مسائل علمی و فرهنگی آنها، باید اقدامات برنامه ریزی شده ای انجام داده و قدم‌های بلندی بردارند.
مرادبیگی با بیان اینکه خدمت به طلاب، برای ما مدیران مدارس علمیه باقیات‌الصالحات و بهترین ذخیره برای آخرت است، عنوان کرد: ما باید با استفاده از ظرفیت‌های علمی و معنوی، در جهت استفاده هر چه بیشتر طلاب از فضای حوزه‌ها، قدم برداریم تا بتوانیم طلاب را در مسیر سربازی امام زمان(عج) و تبلیغ دین تربیت کنیم.
وی با تأکید بر اینکه رشد کمی و کیفی طلاب، باید در دستور کار مدیران مدارس علمیه سطح استان ایلام قرار گیرد، گفت: مدیران مدارس علمیه باید برای تحقق این هدف، همواره اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند، چرا که یکی از مهم‌ترین محورهای پیشرفت در کار، اخلاص است.
مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، همواره بر حوزه‌های انقلابی و انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه  تأکید دارند، گفت: برای تحقق این خواسته مقام معظم رهبری، توجه به کیفیت، مهم‌ترین عامل در پذیرش سال تحصیلی آینده حوزه‌ علمیه استان ایلام خواهد بود چرا که اصولا در حوزه‌های علمیه، کیفیت باید بر کمیت ترجیح داده شود.
یادآور می‌شود در پایان این نشست از مدیران 6 مدرسه علمیه سطح استان ایلام تقدیر شد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید