هرمزبان:گروه فرهنگی: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره و ورکشاپ کارتون و کاریکاتور نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف دوشنبه شب، 23 اسفندماه در سالن اجتماعات کتابخانه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برگزارشد.

اختتامیه نخستین جشنواره کارتون و کاریکاتور نماز کردستان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از دبیر اجرایی جشنواره، خبات ساعدی، دبیر اجرایی نخستین جشنواره و ورکشاپ کارتون و کاریکاتور نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مراسم اختتامیه این جشنواره که دوشنبه شب، 23 اسفندماه در سالن اجتماعات کتابخانه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت‌های ستاد اقامه نماز استان کردستان و معاونت ارتباطات نماینده ولی فقیه در استان شاهد برپایی ورکشاپ تخصصی کارتون و کاریکاتور نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی بودیم.

وی افزود: در این ورکشاپ تخصصی که طی یک روز عملیاتی شد هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کردستانی بیش از 43 اثر تولید کردند که پس از داوری آثار 22 اثر به نمایشگاه استانی راه پیدا کرد.

ساعدی بیان کرد: رضا احمدیاری و محمدسامان صولی هنرمندان برجسته عرصه کارتون و کاریکاتور استان داوری آثار و مربیگری ورکشاپ را برعهده داشتند و در مجموع آثار تولید شده در دو بخش جوان و بزرگسال داوری شد.

وی اعلام کرد: به اذعان داوران و هنرمندان استانی و کشوری آثار تولیدشده در این ورکشاپ فراتر از یک جشنواره استانی بوده و در همین راستا آثار این جشنواره علاوه بر سنندج در دیگر شهرهای استان و چند استان کشور نیز به نمایش درخواهند آمد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره و ورکشاپ کارتون و کاریکاتور نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: از امروز نیز آثار راه‌یافته به بخش نمایشگاهی این جشنواره در گالری کتابخانه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) سنندج در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و تا پایان سال جاری می‌توانند صبح و بعدازظهر از این آثار فاخر بازدید کنند.

در ادامه این مراسم نیز بر اساس آرای هیات داوران در بخش جوان از روژینا فتانت تقدیر به عمل آمد، سمیه غریبی رتبه سوم، شیلا توانانژاد رتبه دوم و صدف گلشنی رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

یادآور می‌شود؛ در بخش بزرگسالان نیز اردشیر صادق‌وزیری، ژاله یوسفی‌نژاد و خبات ساعدی شایسته تقدیر شناخته شدند، امیر سهیلی و کاوه رضاقلی رتبه سوم مشترک را کسب کردند، فهیمه ذبیحی‌سلطانی رتبه دوم و سیامک جعفری رتبه اول این بخش را به خود اختصاص دادند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید