خبر فوری

کتابخانه حضرت فاطمه زهرا(س) در قم افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام عباس اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کتابخانه بزرگ حضرت فاطمه زهرا(س) روز شنبه با حضور شخصیت‌های حوزوی و مسئولان کشوری و استانی در محله امامزاده ابراهیم(ع) قم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از مصوبات سفر سال ۸۹ مقام معظم رهبری به استان قم است که ساخت و تجهیز آن به تازگی به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: این پروژه، بزرگ‌ترین کتابخانه و مرکز فرهنگی در منطقه امامزاده ابراهیم(ع) است که علاوه بر ارائه خدمات کتابخانه‌ای، فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی ویژه خانواده‌ها و جوانان نیز در آن انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: کتابخانه حضرت فاطمه زهرا(س) در زمینی به مساحت ۵۳۳ متر مربع با ۲۶۴۳ متر مربع اعیان ساخته شده و دارای امکانات مناسب برای سرویس‌دهی فرهنگی به علاقمندان است.

کتابخانه حضرت فاطمه زهرا(س) در بلوار آیت‌الله کاشانی بعد از میدان معصومیه ساخته شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *