خبر فوری

پارسیان میزبان 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهرستان پارسیان عصر روز پنجشنبه در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود که دو شهید در شهر کوشکنار و دو شهید در روستای ولایت‌مدار چهواز به خاکسپار سپرده شدند.

فرماندار پارسیان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه امروز مردم پارسیان میثاق دوباره با آرمان‌های بلند شهدا بستند، اظهار داشت: شهدا مظهر ایستادگی، مقاومت، ایثار والگوی رفتاری در جامعه هستند که همه ما وظیفه داریم راه آنها را ادامه دهیم، چراکه امنیت پایدار، عزت، پیشرفت، آزادی، استقلال، شرافت و هرچه فضیلت داریم حاصل خون شهداست.

محمد رادمهر عنوان داشت: اگر امروز دشمنان اسلام در مقابل ملت ایران نمی‌توانند حرکتی انجام دهند به برکت خون شهدا و راه عزتمند امام راحل(ره) و سکاندار این نظام حضرت امام خامنه‌ای(مدظه‌العالی) است.

وی افزود: شهدا سند زنده و افتخار ملت سربلند ایران هستند و همه ما ادامه‌دهنده راه آنها هستیم و تا آخر پای اعتقادات خود ایستاده‌ایم.

فرماندار شهرستان پارسیان بیان کرد: همه صندلی‌هایی که امروز مسؤولان به آن تکیه زده‌اند، حاصل خون شهداست و بایستی توجه ویژه به خانواده شاهد داشته باشیم و سرکشی از خانواده معظم شهدا جزو وظیفه اخلاقی و اسلامی ماست.

این مسؤول گفت: همه مسؤولان وظیفه دارند در مسیر آرمان‌های والای شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام بردارند، چراکه امروزه وحدت و انسجام ما در گرو خون شهداست.

رادمهر تصریح کرد: شهدا ادامه‌دهنده راه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) هستند که پرچم اسلام ناب محمدی(ص) را در سراسر دنیا برافراشته‌اند.

وی در پایان از امام جمعه شهرستان و همه مسؤولان محلی و هیئت‌های مذهبی کوشکنار و چهواز که همکاری لازم را برای انجام مراسم داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید