خبر فوری

رأی به انقلابی‌گری دهید و به دلایل قومی و قبیله‌ای و نسبتی رأی ندهید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی عصر یکشنبه در همایش انتخابات از منظر اخلاق، حقوق و امنیت اظهار داشت: اگر واژگان را بشناسیم، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

وی افزود: واژه رأی و انتخاب یعنی آن چیزی که بعد از تحقیق و تفحص و مقایسه و رسیدن به برتری‌ها به آن می‌رسند و به انتخاباتی که بدون بررسی‌های عاقلانه باشد، انتخاب نمی‌گویند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در انتخابات باید تصمیم‌گیری صحیح انجام شود، اگر از روی میل رأی خود را در صندوق‌ها بی‌اندازید انتخاب نیست، انتخاب باید بر اساس شناخت کامل انجام شود، اگر براساس تمایلات شخصی انجام شود، انتخاب نیست.

نعیم‌آبادی عنوان داشت: آباد کردن ده کار نماینده مجلس نیست، مجلس جای قانون‌گذاری است، یک قانون خوب، جامعه را شکوفا و یک قانون خام جامعه را تخریب می‌کند، رای خوب، استان و مملکت را آباد می‌نماید.

وی تاکید کرد: اگر رأی مناسب به نمایندگان لایق داده نشود، میدان برای افراد ریاکار و فریبکار باز می‌شود و متأسفانه هرچه دروغ بزرگ‌تر، جاذبه‌اش بیشتر می‌شود، قانون‌گذار نیاز به تیپ و ظاهر قشنگ ندارد، بلکه نیاز به اطلاعات دارد.

امام جمعه اضافه کرد: باید فرهنگ جامعه را در مقوله انتخاب بالا ببریم، ممکن است مخلص‌ترین آدم‌های انقلاب به کسی رأی دهند که به ضرر جامعه تمام شود، باید دید مجلس به چه چیزی نیاز دارد، مجلس به قانون‌گذار و به افراد صاحب‌نظر در مسائل اجتماعی نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: در بحث انتخابات ریاست جمهوری قضیه حساس‌تر می‌شود، ضمن اینکه اگر رئیس جمهوری قوی در کشور انتخاب شود در دنیا مطرح خواهیم شد، رئیس جمهور آمریکا با دیوانگی‌هایش به خودش ضربه می‌زند، پس باید ما افرادی را انتخاب کنیم که تأیید شده و با صلاحیت باشند و مانند رئیس جمهور آمریکا که هنوز مهر انتخابات او خشک نشده است عیب‌هایشان برملا نشود.

وی ادامه داد: اگر در بحث انتخابات خوب عمل کنیم دشمن حرفی برای گفتن نخواهد داشت، مهمتر از آن ریاست جمهور باید 4 سال کشتی مملکت را ناخدایی کند.

نعیم‌آبادی اظهار داشت: بخش مهمی از انتخابات به شورای نگهبان برمی‌گردد، باید بیشتر در تأیید نماینده‌ها دقت نمایند، مملکت با دوستی و دشمنی‌ها اداره نمی‌شود، باید لایق‌ترین‌ها را تأیید نمود تا انتخاب شوند.

امام جمعه بندرعباس گفت: به دلایل قومی و قبیله‌ای و نسبتی رأی ندهید، رأی به انقلابی‌گری دهید، به همت‌های بلند رأی دهید چراکه مردان بزرگ با همت بلند به جایگاه‌های بزرگی رسیده‌اند.

وی عنوان داشت: شورای شهری خوب است که شهردار خوب انتخاب می‌نماید، شهرداری خوب است که می‌تواند شهر را خوب اداره کند، اگر شهر خوب می‌خواهید شورای خوب انتخاب نمایید.

نعیم‌آبادی اضافه کرد: برای رای دادن باید حجت شرعی داشته باشید، اگر بر لج دیگران یا بر ضد دیگران رأی دهید به مملکت خود خیانت کرده‌اید، براساس بررسی رأی دهید، موجی رأی ندهید، به رای خود مطمئن باشید و انتخاب درست داشته باشید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید